ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Soul Music

دانلود کتاب موسیقی روح

Soul Music

مشخصات کتاب

Soul Music

دسته بندی: موسیقی: گیتار
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Discworld 16 
ISBN (شابک) : 9780061054891, 0061054895 
ناشر:  
سال نشر: 1995 
تعداد صفحات: 290 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 972 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Soul Music به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب موسیقی روح نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب موسیقی روح

وقتی که پدربزرگ عزیزش -- خود دروگر عبوس -- ناپدید می شود، سوزان کسب و کار خانوادگی را به دست می گیرد. او که فرزندان دختر خوانده دث و شاگردش هستند، استعداد واقعی برای تجارت نشان می دهد. این تا زمانی است که یک ریسمان کوچک در قلب او "توانگ" می شود. Imp the Bard با سر پر از رویاها و پرزهای پرز، در Ankh-Morpork فرود می آید و در آرزوی تبدیل شدن به یک ستاره راک است. این فرد بدشانس که مصمم است زندگی خود را وقف موسیقی کند، به زودی متوجه می شود که تمام رویاهایش به حقیقت می پیوندند. خوب تقریبا تری پراچت در این داستان انگشتان دست و انگشتان پا از جوانی، مرگ و صخره هایی که می چرخند، یک بار دیگر شوخ طبعی و نبوغی را که او را به بالاترین سطوح تقلید در کنار مارک تواین، کرت وونگات، داگلاس آدامز سوق داده است، نشان می دهد. و کارل هیاسن


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

When her dear old Granddad -- the Grim Reaper himself -- goes missing, Susan takes over the family business. The progeny of Death's adopted daughter and his apprentice, she shows real talent for the trade. That is until a little string in her heart goes "twang." With a head full of dreams and a pocketful of lint, Imp the Bard lands in Ankh-Morpork, yearning to become a rock star. Determined to devote his life to music, the unlucky fellow soon finds that all his dreams are coming true. Well almost. In this finger-snapping, toe-tapping tale of youth, Death, and rocks that roll, Terry Pratchett once again demonstrates the wit and genius that have propelled him to the highest echelons of parody next to Mark Twain, Kurt Vonnegut, Douglas Adams, and Carl Hiaasen.





نظرات کاربران