دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Dr Barbara Pavey
سری:
ISBN (شابک) : 9781412910293, 9781412910309
ناشر:
سال نشر: 2007
تعداد صفحات: 121
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 437 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Dyslexia-Friendly Primary School: A Practical Guide for Teachers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب دبستان دوستدار نارساخوانی: راهنمای عملی برای معلمان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
آیا مدرسه شما دوستدار نارساخوانی است؟ با نگاهی به درک نارساخوانی، این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه کل مدرسه را درگیر کنید تا به یک محیط دوستدار نارساخوانی دست یابید. شما قادر خواهید بود: - از ابزار ممیزی برای کشف میزان دوستدار نارساخوانی مدرسه خود استفاده کنید - به نمونه هایی از ابتکارات موفق دوستدار نارساخوانی نگاه کنید - اطلاعاتی در مورد بودجه و منابع بیابید. این کتاب یک راهنمای گام به گام برای ایجاد یک محیط کلاس درس و کل مدرسه دوستدار نارساخوانی ارائه می دهد. مدیران، معاونان، معلمان کلاس، SENCO، دانشآموز معلمان و هماهنگکنندگان سوادآموزی که میخواهند مدرسه خود را دوستدار نارساخوانی کنند، این کتاب کاربردی را بسیار مفید خواهند یافت. باربارا پاوی سال ها به عنوان معلم و متخصص SEN کار کرد و اکنون مدرس ناتوانی های یادگیری در دانشگاه منچستر است.
Is your school dyslexia-friendly? Beginning with a look at understanding dyslexia, this book shows you how to involve the whole school in order to achieve a dyslexia-friendly environment. You will be able to: - use an audit tool to discover how dyslexia-friendly your school is - look at examples of successful dyslexia-friendly initiatives - find information on funding and resources. This book offers a step-by-step guide to creating a dyslexia-friendly classroom and whole-school environment. Headteachers, deputy headteachers, class teachers, SENCOs, student teachers and literacy co-ordinators wanting to make their school more dyslexia-friendly will find this practical book extremely useful. Barbara Pavey worked as a teacher and SEN specialist for many years and is now Lecturer in Learning Disabilities at The University of Manchester.