ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Az önmagába térő ösvény

دانلود کتاب مسیری که به خودش تبدیل می شود

Az önmagába térő ösvény

مشخصات کتاب

Az önmagába térő ösvény

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9631541789 
ناشر: Szépirodalmi Könyvkiadó 
سال نشر: 1990 
تعداد صفحات: 69 
زبان: Hungarian 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Az önmagába térő ösvény به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مسیری که به خودش تبدیل می شود نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مسیری که به خودش تبدیل می شود

آیا ارزش رفتن در مسیری را دارد که به خود باز می گردد؟ بالاخره داریم به جایی می رسیم که شروع کردیم. با این حال، در این راه ممکن است اتفاقات زیادی برای ما بیفتد. و اگرچه روشن می شود که شروع و پایانی وجود ندارد، اما هنوز هم وقتی شروع می کنیم چیزها را متفاوت از زمانی که شروع می کنیم می بینیم. این دنیا نیست که تغییر می کند، بلکه ما هستیم. نویسنده روانشناس در طول اقامت چندگانه خود در هند چه تجربه ای داشته است؟ از هوای فرهنگ متفاوت چه چیزی را در خود نگه داشت؟ اگر نخواهد هندو بازی کند، لباس هندی بپوشد، با این دنیای تجربه در اروپا چه خواهد کرد، زیرا در هند بود که فهمید چقدر غربی است. و دقیقاً از آنجا که با فروتنی به خاور دور می نگرد، اعتقاد او روز به روز محکم تر می شود که هر که راه روح را در سرزمین خود نیابد، آن را در میان کوه های هیمالیا یا در کرانه های گنگ نخواهد یافت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Érdemes-e végigmenni az önmagába visszatérő ösvényen? Hiszen ugyan oda érkezünk, ahonnét elindultunk. Mégis útközben sok minden történhet velünk. És bár világossá válik, hogy nincs Start és Cél, megkezdésekor mégis sokfélét másképp látunk, mint elinduláskor. Nem a világ alakul át, hanem mi változunk meg. Mit élt át a pszichológus szerző többszörös indiai tartózkodása során? Mit őrzött meg magában egy másfajta kultúra levegőjéből? Mihez kezd ezzel az élményvilággal Európában, ha nem akar hindut játszani, indiai jelmezt ölteni, mert éppen Indiában jött rá, hogy ő mennyire nyugati ember. S éppen, mert alázattal tekint Távolkeletre, egyre szilárdabb a meggyőződése, hogy aki nem találja meg a szellem útját hazájában, az a Himalája hegyei között, vagy a Gangesz partján sem fogja megtalálni.





نظرات کاربران