دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Herbert Chanan Brichto
سری:
ISBN (شابک) : 0195109651, 9780195109658
ناشر: Oxford University Press, USA
سال نشر: 1998
تعداد صفحات: 482
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 65 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Names of God: Poetic Readings in Biblical Beginnings به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب نام های خدا: قرائت های شاعرانه در آغاز کتاب مقدس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این دنباله ای بر کتاب شمایل شکنی نویسنده به سوی دستور زبان شعرهای کتاب مقدس است (آکسفورد، 1992)، که در آن بریچتو برای تمامیت زیبایی شناختی کتاب مقدس عبری، و سازگاری موعظه کتاب مقدس در مورد خدا، طبیعت، و شرایط انسانی استدلال می کند. در تقابل مستقیم با نقد منبع فعلی، که معتقد است ناسازگاری های درون متن از خوانش اتمیستی از چندین نویسنده پشتیبانی می کند. در نام های خدا، بریشتو خوانش «شاعرانه» خود از کتاب مقدس را به کتاب پیدایش می آورد. او با استفاده از روشها و بینشهای نقد ادبی معاصر، یکی از ناسازگاریهای بزرگ در پیدایش را بررسی میکند که منجر به فرض نویسندگان متعدد شده است - مجموعهای از اصطلاحات یا نامهای خدا، از جمله یهوه و الوهیم - و تلاش میکند نشان دهد. تناسب برخی از این نام ها با داستان هایی که در آنها آمده است. او همچنین به انواع دادههای دیگر در Genesis مانند تبارشناسی، همنامها و گاهشماری نگاه میکند و نشان میدهد که کارکرد شعری آنها - تنوع، نبوغ، و هوس تخیلی آنها - برای ساختار متن به عنوان یک کل حیاتی است. در یافتن وحدت در این تنوع مواد، بریچتو برای متن به عنوان دستاورد هنری یک نویسنده مورد قوی قرار میگیرد.
This is the sequel to the author's iconoclastic Toward a Grammar of Biblical Poetics (Oxford, 1992), in which Brichto argues for the aesthetic wholeness of the Hebrew Bible, and the consistency of Scripture's preachment on God, nature, and the human condition--in direct opposition to current source criticism, which maintains that inconsistencies within the text support an atomistic reading of multiple authors. In The Names of God, Brichto brings us his "poetic" reading of Scripture to the Book of Genesis. Using contemporary methods and insights of literary criticism, he examines one of the great inconsistencies within Genesis that have led to the supposition of multiple authors--the assortment of terms or names for the Deity, among them Yahweh and Elohim--and attempts to show the appropriateness of certain of these names to the stories in which they appear. He also looks at a variety of other data within Genesis such as genealogies, eponyms, and chronologies, and shows that their poetical function--their variety, ingenuity, and imaginative whimsy--is vital to the structure of the text as a whole. In finding a unity in this diversity of materials, Brichto makes a strong case for the text as the artistic achievement of a single author.