ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Clavis Commentariorum of Hebrew Liturgical Poetry in Manuscript

دانلود کتاب Clavis Commentariorum شعر آیینی عبری در نسخه خطی

Clavis Commentariorum of Hebrew Liturgical Poetry in Manuscript

مشخصات کتاب

Clavis Commentariorum of Hebrew Liturgical Poetry in Manuscript

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Clavis commentariorum antiquitatis et medii aevi 4 
ISBN (شابک) : 9004146407, 9781429427210 
ناشر: Brill 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 995 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Clavis Commentariorum of Hebrew Liturgical Poetry in Manuscript به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Clavis Commentariorum شعر آیینی عبری در نسخه خطی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Clavis Commentariorum شعر آیینی عبری در نسخه خطی

این مجلد خلاصه‌ای است از تمام تفاسیر شناخته‌شده درباره شعر عبری (piyyut) که به صورت دست‌نویس حفظ شده است. این شامل ارجاعاتی به تفاسیر بسیاری از جوامع مختلف یهودی است که برجسته‌ترین آنها در میان آنها اشکناز، تزارفات، سفاراد، کارپنتراس و یمن است که در قرون وسطی و دوران مدرن اولیه سروده و کپی شده است. بیش از 18000 تفسیر فردی بر بیش از 2000 شعر با منابع اولیه و ارجاع به نسخه هایی که در آن موجود است فهرست شده است. به عنوان کمکی برای تحقیق، ژانر وسیع اما تا کنون نادیده گرفته شده از ادبیات عبری قرون وسطی را توصیف می کند و یک زمینه کاملاً جدید از تحقیق در فرهنگ متنی یهودی قرون وسطی را ترسیم می کند. این کاتالوگ به کاربران امکان می‌دهد تا تفسیرهای دست‌نوشته‌ای را که در مورد اکثر پیهوتیم‌ها در عبادت‌های جوامع اصلی یهودی گنجانده شده‌اند، بیابند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This volume is a compendium of all known commentaries on Hebrew liturgical poetry (piyyut) preserved in manuscript form. It includes references to commentaries from many different Jewish communities, most prominent among them Ashkenaz, Tsarfat, Sepharad, Carpentras and Yemen, composed and copied in Medieval and Early Modern times. Over 18,000 individual commentaries on more than 2,000 poems are listed with primary sources and references to editions where extant. As an aid to research, it describes a vast but hitherto neglected genre of medieval Hebrew literature and maps out a whole new field of investigation into medieval Jewish textual culture. This catalogue enables users to find manuscript commentaries on most piyyutim that were included in liturgies in major Jewish communities.





نظرات کاربران