ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Euripides: Suppliant Women

دانلود کتاب اوریپید: زنان دعاکننده

Euripides: Suppliant Women

مشخصات کتاب

Euripides: Suppliant Women

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Duckworth Companions to Greek and Roman Tragedy 
ISBN (شابک) : 071563626X, 9780715636268 
ناشر: Duckworth Publishers 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 161 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Euripides: Suppliant Women به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اوریپید: زنان دعاکننده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اوریپید: زنان دعاکننده

زنان دعاکننده اوریپید یک اثر استادانه است که به‌طور ناعادلانه نادیده گرفته شده است و جنجال‌برانگیزترین سه تراژدی‌دان بزرگ از آن غفلت شده‌اند. داستان یکی از افتخارآمیزترین لحظات تاریخ اسطوره آتن را نمایش می دهد: مداخله تسئوس در حمایت از قوانین بین المللی برای دفن مردگان آرگیو در تبس. اما اوریپید شخصیت های جدیدی را به داستان اضافه می کند و اسطوره را در نوری متفاوت و گاه مبهم ارائه می کند. حس عدم قطعیت و زیراندازی در این نمایشنامه وجود دارد که مصائب بیگناهان در جنگ را نمایش می دهد و در پایان جنگ بیشتر را پیش بینی می کند. این کتاب علاوه بر ارائه تجزیه و تحلیل صحنه به صحنه، تاریخ و پیشینه نمایشنامه را مورد بحث قرار می دهد، اینکه آیا می توان افراد و وقایع آتن معاصر را در درام مشاهده کرد. مشکلات صحنه پردازی و در نهایت داستان در سنت بعدی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Euripides' Suppliant Women is an unfairly neglected master work by the most controversial of the three great tragedians. It dramatises the story of one of the proudest moments in Athenian mythical history: the intervention of Theseus in support of international law to force the burial of the Argive dead at Thebes. But Euripides adds new characters to the story and presents the myth in a different and sometimes ambiguous light. A sense of uncertainty and undercutting pervades this play, which dramatises the sufferings of the innocent in war and then at the end foretells more war. As well as presenting a scene-by-scene analysis, this book will discuss the date and background of the play, whether people and events from contemporary Athens can be glimpsed in the drama; the problems of staging, and finally the story in later tradition.



فهرست مطالب

SKMBT_C45110102609530......Page 1
SKMBT_C45110102609531......Page 3
SKMBT_C45110102612100......Page 93




نظرات کاربران