ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب International Handbook of School Effectiveness and Improvement: Review, Reflection and Reframing (Springer International Handbooks of Education)

دانلود کتاب کتابچه راهنمای بین‌المللی اثربخشی و بهبود مدرسه: مرور، بازتاب و چارچوب‌بندی مجدد (کتاب‌های آموزشی بین‌المللی اسپرینگر)

International Handbook of School Effectiveness and Improvement: Review, Reflection and Reframing (Springer International Handbooks of Education)

مشخصات کتاب

International Handbook of School Effectiveness and Improvement: Review, Reflection and Reframing (Springer International Handbooks of Education)

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 140204805X, 9781402048050 
ناشر:  
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 987 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب International Handbook of School Effectiveness and Improvement: Review, Reflection and Reframing (Springer International Handbooks of Education) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتابچه راهنمای بین‌المللی اثربخشی و بهبود مدرسه: مرور، بازتاب و چارچوب‌بندی مجدد (کتاب‌های آموزشی بین‌المللی اسپرینگر) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتابچه راهنمای بین‌المللی اثربخشی و بهبود مدرسه: مرور، بازتاب و چارچوب‌بندی مجدد (کتاب‌های آموزشی بین‌المللی اسپرینگر)

این کتاب به بررسی توسعه، اجرا و تمرین رشته های اثربخشی مدرسه و بهبود مدرسه می پردازد. هفت موضوع اصلی مطرح شده است: تاریخچه جنبش اثربخشی مدرسه در 25 سال گذشته. تغییرات در مسئولیت پذیری و استانداردها؛ رهبری در اثربخشی مدرسه؛ تغییرات در آموزش معلمان؛ تأثیر جمعیت های متنوع؛ تأمین مالی آموزش و پرورش و تأثیر آن؛ و مطالعات موردی بهترین عمل. مشارکت کنندگان در تحقیقات اثربخشی مدرسه در سراسر جهان فعال هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book reviews of the development, implementation and practice of the disciplines of school effectiveness and school improvement. Seven main topics are addressed: History of the school effectiveness movement over the last 25 years; Changes in accountability and standards; Leadership in school effectiveness; Changes in teacher education; Impact of Diverse Populations; Education Funding and its Impact; and Best Practice Case Studies. The contributors are active in school effectiveness research worldwide.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIV
Front Matter....Pages 1-2
20 Years of ICSEI: The Impact of School Effectiveness and School Improvement on School Reform....Pages 3-26
Four Decades of Body-Surfing the Breakers of School Reform: Just Waving, Not Drowning....Pages 27-40
Generic and Differentiated Models of Educational Effectiveness: Implications for the Improvement of Educational Practice....Pages 41-56
Improving School Effectiveness: Retrospective and Prospective....Pages 57-74
School Effectiveness Research in Latin America....Pages 75-92
“Effective for What; Effective for Whom?” Two Questions SESI Should Not Ignore....Pages 93-110
Pursuing the Contextualisation Agenda: Recent Progress and Future Prospects....Pages 111-126
Front Matter....Pages 127-128
A History of School Effectiveness and Improvement Research in the USA Focusing on the Past Quarter Century....Pages 131-166
History of the School Effectiveness and Improvement Movement in Canada over the Past 25 Years....Pages 167-182
School Improvement in Latin America: Innovations over 25 Years (1980–2006)....Pages 183-204
Growing Together: School Effectiveness and School Improvement in the UK....Pages 207-222
Educational Effectiveness and Improvement: The Development of the Field in Mainland Europe....Pages 223-242
School Effectiveness and Improvement in Asia: Three Waves, Nine Trends and Challenges....Pages 245-268
School Effectiveness and Improvement in Taiwan....Pages 269-286
School Effectiveness and Improvement in Mainland China....Pages 287-306
The Maturing of a Movement: Tracking Research, Policy and Practice in Australia....Pages 307-324
Schooling Reform: Reflections on the New Zealand Experience....Pages 325-338
History of the School Effectiveness and Improvement Movement in Africa....Pages 341-350
School Autonomy for School Effectiveness and Improvement: The Case of Israel....Pages 351-362
Recent Initiatives in School Effectiveness and Improvement: The Case of Turkey....Pages 363-378
Front Matter....Pages 127-128
Recent Initiatives in School Effectiveness and Improvement: The Case of the Islamic Republic of Iran....Pages 379-392
Front Matter....Pages 393-394
The Relationship Between Student Attainment and School Resources....Pages 395-410
Accountability, Funding and School Improvement in Canada....Pages 411-424
Cost and Financing of Education and Its Impact on Coverage and Quality of Services and Efficiency and Equity in Sub-Saharan African Countries....Pages 425-450
Resources and School Effectiveness and Improvement....Pages 451-468
Front Matter....Pages 469-470
School Effectiveness and School Improvement (SESI): Links with the International Standards/Accountability Agenda....Pages 471-484
Evolution of School Performance Research in the USA: From School Effectiveness to School Accountability and Back....Pages 485-502
Education Decentralisation and Accountability Relationships in Latin American and the Caribbean Region....Pages 503-522
Equity, Efficiency and the Development of South African Schools....Pages 523-540
Policy Perspective on School Effectiveness and Improvement at the State Level: The Case of South Australia....Pages 541-556
Diverse Populations and School Effectiveness and Improvement in the USA....Pages 557-576
Front Matter....Pages 577-578
School Leadership, School Effectiveness and School Improvement: Democratic and Integrative Leadership....Pages 579-596
Leadership and School Reform Factors....Pages 597-614
The Emotional Side of School Improvement: A Leadership Perspective....Pages 615-634
Leadership and School Effectiveness and Improvement....Pages 635-658
Leadership Development for School Effectiveness and Improvement in East Asia....Pages 659-678
Front Matter....Pages 679-680
Teacher Leadership: Barriers and Supports....Pages 681-706
The Continuing Professional Development of Teachers: Issues of Coherence, Cohesion and Effectiveness....Pages 707-726
The Evolving Role of Teachers in Effective Schools....Pages 727-750
Teacher Education and Professional Development for Sustainable School Effectiveness....Pages 751-766
Front Matter....Pages 679-680
School and Teacher Effectiveness: Implications of Findings from Evidence-Based Research on Teaching and Teacher Quality....Pages 767-786
System Supports for Teacher Learning and School Improvement....Pages 787-806
Curriculum Reforms and Instructional Improvement in Asia....Pages 807-822
Front Matter....Pages 823-824
Effective School Improvement — Ingredients for Success: The Results of an International Comparative Study of Best Practice Case Studies....Pages 825-838
Self-Directed Learning as a Key Approach to Effectiveness of Education: A Comparison among Mainland China, Hong Kong, Macau, and Taiwan....Pages 839-858
Coming and Going: Educational Policy and Secondary School Strategy in the Context of Poverty — Latin American Case Studies....Pages 859-870
The School Review Process: The Case of the British Schools in Latin America....Pages 871-886
Inquiry-Based Science Education and Its Impact on School Improvement: The ECBI Program in Chile....Pages 887-902
Creating New Schools Using Evidence Based Solutions — A Case Study....Pages 903-916
Best Practice in Secondary School Improvement: The Case of Salisbury High School....Pages 917-930
Front Matter....Pages 931-933
School Effectiveness and Improvement in the Twenty-First Century: Reframing for the Future....Pages 933-962
Back Matter....Pages 963-996




نظرات کاربران