ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing for Sustainability: Towards Transactional Policy-Making

دانلود کتاب بازاریابی برای پایداری: به سوی سیاست گذاری معاملاتی

Marketing for Sustainability: Towards Transactional Policy-Making

مشخصات کتاب

Marketing for Sustainability: Towards Transactional Policy-Making

دسته بندی: بازار یابی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1586032046, 9780585458960 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 522 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 44 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing for Sustainability: Towards Transactional Policy-Making به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی برای پایداری: به سوی سیاست گذاری معاملاتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی برای پایداری: به سوی سیاست گذاری معاملاتی

این متن به بازاریابی و ارتباطات موسسات دولتی، سازمان های غیرانتفاعی و سازمان های انتفاعی می پردازد که چالش توسعه پایدار را بر عهده دارند. عمل با تئوری و تحقیقات تجربی همراه است. هر فصل به موضوع خاصی در زمینه بازاریابی و ارتباطات (انبوه) می پردازد و در مجموع، فصل ها مرور خوبی از دانش و استراتژی های بازاریابی و ارتباطی ارائه می دهند که در جهت تأثیرگذاری بر مصرف پایدار در تمام نقاط جهان، نه تنها در جهان غرب تمرین‌کنندگان می‌توانند از این بینش‌ها برای توسعه راهبردهای ارتباطی استفاده کنند و دانش‌آموزان می‌توانند از تجربیات شرح‌داده‌شده در این کتاب بیاموزند. اکثر فصول بر اساس تحقیقات و دانش تجربی و نظری فعلی موجود در علوم اجتماعی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This text deals with the marketing and communication of government institutions, non-profit organizations and profit organizations that take up the challenge of sustainable development. Practice goes together with theory and empirical research. Every chapter deals with a particular topic in the field of marketing and (mass) communication and, all together, the chapters give a good overview of marketing and communication knowledge and strategies directed at influencing sustainable consumption in all parts of the world, not only in the Western world. Practitioners can use these insights to develop communication strategies and students can learn from the experiences described in this book. Most of the chapters are based on research and current empirical and theoretical knowledge available in the social sciences.





نظرات کاربران