ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب PID Trajectory Tracking Control for Mechanical Systems

دانلود کتاب کنترل ردیابی مسیر PID برای سیستم های مکانیکی

PID Trajectory Tracking Control for Mechanical Systems

مشخصات کتاب

PID Trajectory Tracking Control for Mechanical Systems

دسته بندی: مکانیک
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Lecture Notes in Control and Information Sciences 
ISBN (شابک) : 3540205675, 9783540205678 
ناشر: Springer 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 117 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب PID Trajectory Tracking Control for Mechanical Systems به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کنترل ردیابی مسیر PID برای سیستم های مکانیکی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کنترل ردیابی مسیر PID برای سیستم های مکانیکی

اگرچه کنترل PID به اندازه نیروی حیاتی آن از زمانی که زیگلر و نیکولز قوانین تنظیم تجربی را در سال 1942 منتشر کردند، سابقه طولانی دارد، اما در کمال تعجب، هرگز در خود ساختار تغییری نکرده است. قدرت کنترل PID در سادگی، معنای واضح و شفافیت آن نهفته است. اگرچه باید یک کنترل‌کننده به‌طور گسترده برای سیستم‌های کنترل مکانیکی باشد، اما هنوز از مبانی نظری برخوردار نیست، به‌عنوان مثال، بهینه‌سازی، قوانین تنظیم عملکرد، روش تنظیم خودکار عملکرد، و کنترل PID بازخورد خروجی به وضوح برای سیستم‌های کنترل مکانیکی ارائه نشده است. این کتاب. کتاب های کنترل کننده PID زیادی به منظور کنترل فرآیند وجود دارد، اما یافتن کتابی در مورد ویژگی های کنترل PID برای سیستم های مکانیکی دشوار است. در وهله اول، هنگامی که تئوری کنترل بهینه غیرخطی برای سیستم های مکانیکی اعمال می شود، یک کلاس از معادلات همیلتون-ژاکوبی (HJ) در نتیجه بهینه سازی به دست می آید. دو روش برای حل یک کلاس از معادلات HJ وجود دارد: یک روش مستقیم با استفاده از روش تقریبی و روش معکوس - تعیین شاخص عملکرد از یک کلاس از معادلات HJ. همچنین، دو روش کنترل با توجه به هدف وجود دارد: کنترل تنظیم نقطه تنظیم و کنترل ردیابی t-. کنترل ردیابی مسیر اساساً با تنظیم نقطه تنظیم متفاوت است، زیرا تنظیمات، سرعت و شتاب مورد نظر با توجه به پیشرفت زمانی به حرکت سیستم مکانیکی اضافه می شود. این کتاب بر روی یک روش بهینه سازی معکوس و سیستم کنترل ردیابی مسیر تمرکز دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Though PID control has a long history as much as its life force since Ziegler and Nichols published the empirical tuning rules in 1942, surprisingly, it has never been changed in the structure itself. The strength of PID control lies in the simplicity, lucid meaning, and clear e?ect. Though it must be a widely - cepted controller for mechanical control systems, it is still short of theoretical bases,e.g., optimality, performance tuning rules, automatic performance t- ing method, and output feedback PID control have not been clearly presented formechanicalcontrolsystems.Thesesubjectswillbethoroughlydiscussedin this book. There are many books of PID controller for the purpose of process control, but it is hard to ?nd a book on the characteristics of PID control for mechanical systems. In the ?rst place, when nonlinear optimal control theory is applied to mechanical systems, a class of Hamilton-Jacobi (HJ) equations is derived as a result of optimization. There are two methods to solve a class of HJ eq- tions: a direct method using an approximation and inverse method ?nding the performance index from a class of HJ equations. Also, there are two control methods according to the objective: the set-point regulation control and t- jectory tracking control. The trajectory tracking control is basically di?erent from set-point regulation one in that the desired con?guration, velocity and acceleration pro?les according to time progress are added to the motion of mechanical system. This book is focusing on an inverse optimization method and the trajectory tracking control system.



فهرست مطالب

1.1 Motivation......Page 17
1.2 Historic PD and PID......Page 18
1.3 Book Preview......Page 19
1.4 Notations......Page 21
2.1 Introduction......Page 22
2.2 Nonlinear Mechanical Control Systems......Page 23
2.2.1 Lagrangian System......Page 24
2.2.2 Hamiltonian System......Page 25
2.3.1 Global Asymptotic Stability......Page 26
2.3.2 Direct H " Control......Page 28
2.4.1 Optimal Control of a Modified-CTC......Page 31
2.4.2 H Control of a Modified-CTC......Page 35
2.5 Notes......Page 39
3.1 Introduction......Page 40
3.2 State-Space Description of Lagrangian Systems......Page 41
3.3.1 ISS-CLF for Lagrangian Systems......Page 43
3.3.2 H Optimality of PID Control Law......Page 46
3.4 Inverse Optimal PID Control......Page 49
3.4.1 Selction Guidelines for Gains......Page 51
3.4.2 Performance Estimation by Optimality......Page 53
3.4.3 Illustrative Example......Page 54
3.5 Summary......Page 57
4.1 Introduction......Page 58
4.2.1 Performance Limitation for State Vector......Page 59
4.2.2 Square and Linear Rules......Page 64
4.2.3 Illustrative Example......Page 65
4.3 Compound Performance Tuning......Page 67
4.3.1 Performance Limitation for Composite Error......Page 68
4.3.2 Compound Rule......Page 70
4.3.3 Illustrative Example......Page 71
4.4 Experimental Results......Page 72
4.4.1 Experiment: Square and Linear Rules......Page 73
4.4.2 Experiment: Performance Estimation by Optimality......Page 77
4.4.3 Experiment: Compound Rule......Page 78
4.5 Summary......Page 80
5.1 Introduction......Page 82
5.2 Quasi-equilibrium Region......Page 83
5.3 Automatic Performance Tuning......Page 86
5.3.1 Auto-tuning Law......Page 87
5.3.2 Criterion for Auto-tuning......Page 89
5.3.3 Performance Enhanced by Auto-tuning Law......Page 90
5.4 Model Adaptation......Page 92
5.5 Experimental Results......Page 94
5.6 Summary......Page 96
6.1 Introduction......Page 97
6.2 Normal Form of Langranian Systems......Page 98
6.3.1 Observer Gain......Page 99
6.3.2 Stability......Page 101
6.3.3 Reduced-Order ID State Observer......Page 106
6.4 Notes......Page 108




نظرات کاربران