دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: F. Sautet
سری:
ISBN (شابک) : 0415229774, 0203466659
ناشر:
سال نشر: 2000
تعداد صفحات: 202
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 623 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Entrepreneurial Theory of the Firm (Foundations of the Market Economy Series) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب نظریه کارآفرینی شرکت (مجموعه مبانی اقتصاد بازار) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کار اصیل و تحریکآمیز، با بررسیهای جداگانه و عمیق در مورد وجود و سازمان درونی شرکت، یک تحقیق کامل و جامع در رابطه بین شرکتها و بازارها انجام میدهد. Sautet تئوری کامل و متقاعد کننده ای را توسعه می دهد که مجموعه ای از ادبیات موجود را در بر می گیرد و آن را به مسیری کاملاً جدید هدایت می کند.
This original, provocative work makes a thorough and comprehensive enquiry into the relationship that exists between firms and markets, with separate, in-depth examinations of both the existence and inner organisation of the firm. Sautet develops an accomplished and convincing theory that encompasses a wealth of existing literature and leads it in an entirely new direction.