ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Reading for Understanding : Toward an R & D Program in Reading Comprehension

دانلود کتاب خواندن برای درک: به سوی یک برنامه تحقیق و توسعه در درک مطلب

Reading for Understanding : Toward an R & D Program in Reading Comprehension

مشخصات کتاب

Reading for Understanding : Toward an R & D Program in Reading Comprehension

دسته بندی: ریاضیات کاربردی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0833031058, 9780833032270 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 182 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 476 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Reading for Understanding : Toward an R & D Program in Reading Comprehension به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خواندن برای درک: به سوی یک برنامه تحقیق و توسعه در درک مطلب نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خواندن برای درک: به سوی یک برنامه تحقیق و توسعه در درک مطلب

در پاییز 1999، دفتر تحقیقات و بهبود آموزشی وزارت آموزش (OERI) از RAND خواست بررسی کند که OERI چگونه می‌تواند کیفیت و ارتباط تحقیقات آموزشی را که تأمین مالی می‌کند، بهبود بخشد. گروه RAND ReadingStudy (RRSG) مسئول توسعه یک چارچوب تحقیقاتی برای پرداختن به مبرم ترین مسائل سوادآموزی بود. RRSG بر درک مطلب متمرکز شده است که در آن بالاترین اولویت برای تحقیق عبارتند از: (1) آموزش


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In fall 1999, the Department of Education_s Office of Educational Researchand Improvement (OERI) asked RAND to examine how OERI might improve thequality and relevance of the education research it funds. The RAND ReadingStudy Group (RRSG) was charged with developing a research framework toaddress the most pressing issues in literacy. RRSG focused on readingcomprehension wherein the highest priorities for research are: (1)Instruction





نظرات کاربران