ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Transnational Media Management: A Special Issue of the Journal of Media Economics

دانلود کتاب مدیریت رسانه فراملی: شماره ویژه مجله اقتصاد رسانه

Transnational Media Management: A Special Issue of the Journal of Media Economics

مشخصات کتاب

Transnational Media Management: A Special Issue of the Journal of Media Economics

دسته بندی: اقتصاد
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0805897089, 9781410608192 
ناشر:  
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 65 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 427 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Transnational Media Management: A Special Issue of the Journal of Media Economics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت رسانه فراملی: شماره ویژه مجله اقتصاد رسانه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت رسانه فراملی: شماره ویژه مجله اقتصاد رسانه

مسائل مدیریت فراملی به طور فزاینده ای در صنعت رسانه اهمیت پیدا می کند. این پروژه تحقیقاتی را در مورد استراتژی‌های مدیریتی که شرکت‌های رسانه‌ای هنگام حرکت به بازارهای خارج از کشور به کار می‌گیرند و مسائل مدیریتی که پس از رسیدن به آنجا با آن مواجه می‌شوند را بررسی می‌کند. این مطالعه نتیجه می گیرد که تحقیقات در مورد مدیریت رسانه های فراملی پراکنده و پراکنده بوده است. علاوه بر این، سؤالاتی را مشخص می کند که اگر محققان می خواهند رفتار شرکت های رسانه ای جهانی را بهتر درک کنند، باید در آینده به آنها پرداخته شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Transnational management issues are increasingly important in the media industry. This project examines research on the management strategies that media corporations employ as they move into overseas markets and the management issues they face once they get there. The study concludes that research on transnational media management has been sparse and fragmented. In addition, it identifies questions that should be addressed in the future if scholars are to better understand the behavior of global media corporations.





نظرات کاربران