ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Gestaltung von Anreizsystemen und Unternehmensethik: Eine norm- und wertbezogene Analyse der normativen Principal-Agent-Theorie

دانلود کتاب طراحی سیستم‌های تشویقی و اخلاق کسب‌وکار: تحلیل هنجاری و ارزشی از نظریه هنجاری عامل اصلی

Gestaltung von Anreizsystemen und Unternehmensethik: Eine norm- und wertbezogene Analyse der normativen Principal-Agent-Theorie

مشخصات کتاب

Gestaltung von Anreizsystemen und Unternehmensethik: Eine norm- und wertbezogene Analyse der normativen Principal-Agent-Theorie

دسته بندی: تحلیل و بررسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3835005332, 9783835005334 
ناشر: Gabler 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 223 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1,013 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Gestaltung von Anreizsystemen und Unternehmensethik: Eine norm- und wertbezogene Analyse der normativen Principal-Agent-Theorie به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی سیستم‌های تشویقی و اخلاق کسب‌وکار: تحلیل هنجاری و ارزشی از نظریه هنجاری عامل اصلی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی سیستم‌های تشویقی و اخلاق کسب‌وکار: تحلیل هنجاری و ارزشی از نظریه هنجاری عامل اصلی

مانوئلا بی.رویگر نگاهی انتقادی به نظریه هنجاری کارگزار-اصول به‌عنوان ابزاری برای توجیه و تحلیل هنجارها و اصول طراحی سیستم‌های تشویقی در زمینه شرکت دارد و ابعاد اخلاقی را در تفسیر مسئله، در مدل‌سازی تحلیل می‌کند. و در نتایج تحقیقات تئوری نمایندگی. بنابراین به تقویت نقش اخلاق شرکتی در مدیریت تجاری کمک می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Manuela B. Roiger setzt sich kritisch mit der normativen Principal-Agent-Theorie als Instrument zur Begründung und Analyse von Normen bzw. Prinzipien zur Ausgestaltung von Anreizsystemen im Unternehmenskontext auseinander und analysiert die ethischen Dimensionen in der Problemdeutung, in der Modellbildung sowie in den Ergebnissen agencytheoretischer Forschung. Damit trägt sie zur Stärkung der Rolle der Unternehmensethik innerhalb der Betriebswirtschaftslehre bei.





نظرات کاربران