دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Joseph M. Magee
سری:
ISBN (شابک) : 0313323771, 9780313323775
ناشر:
سال نشر: 2003
تعداد صفحات: 180
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 8 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Unmixing the Intellect: Aristotle on Cognitive Powers and Bodily Organs به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اختلاط عقل: ارسطو در مورد قوای شناختی و اندام های بدن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در سالهای اخیر، اکثر پژوهشهای مربوط به فلسفه ذهن ارسطو بر شرح او از احساس متمرکز شدهاند و عموماً در پی یافتن بینشهایی در روایت باستانی او بودهاند که برای تبیینهای ماتریالیستی معاصر از زندگی ذهنی قابل استفاده است. این جلد که تفاسیر شناخت گرایانه و کارکردگرایانه را به چالش می کشد، استدلال می کند که ارسطو معتقد بود ذهن غیرمخلوط یا جدا از بدن است. نویسنده از طریق تحلیل متنی دقیق De Anima و دیگر متون کلیدی، نشان میدهد که فیلسوف یونانی تمایز واضحی بین ادراک - فعالیتی که در اندامهای حس مادی تحقق مییابد - و تفکر - فرآیندی که در هیچ اندام مادی رخ نمیدهد، قائل شد. این تفسیر بدیع از نظریه ارسطو در مورد فعالیت های شناختی، کمکی شایسته به بحثی است که در جریان است.
In recent years the majority of scholarship on Aristotle's philosophy of mind has concentrated on his account of sensation and has generally sought to find in his ancient account insights applicable to contemporary materialistic explanations of mental life. Challenging cognitivist and functionalist interpretations, this volume argues that Aristotle believed the mind to be unmixed, or separate from the body. Through careful textual analysis of De Anima and other key texts, the author shows that the Greek philosopher made a clear distinction between perception-an activity realized in material sense organs-and thinking-a process that cannot occur in any material organ. This innovative interpretation of Aristotle's theory of cognitive activities is a worthy contribution to an ongoing debate.