دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: تاریخ ویرایش: annotated edition نویسندگان: Michelle Martin سری: ISBN (شابک) : 0415938570, 9780415938570 ناشر: سال نشر: 2004 تعداد صفحات: 252 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 10 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Brown Gold: Milestones of African American Children's Picture Books, 1845-2002 (Children's Literature and Culture) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب طلای قهوه ای: نقاط عطف کتاب های تصویری کودکان آفریقایی آمریکایی، 1845-2002 (ادبیات و فرهنگ کودکان) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
طلای قهوه ای تاریخچه و تحلیلی متقاعد کننده از کتاب های تصویری کودکان آفریقایی-آمریکایی از اواسط قرن نوزدهم تا به امروز است. در آغاز قرن نوزدهم، یافتن کتابهای خوب برای کودکان درباره زندگی سیاهپوستان دشوار بود - اگر در واقع، خوانندگان سیاهپوست جوان و والدینشان حتی میتوانستند به کتابفروشیها و کتابخانهها راه پیدا کنند. اما امروزه، در «عصر طلایی» کتابهای تصویری کودکان آفریقایی-آمریکایی، میتوان عناوین زیادی را پیدا کرد، از Happy to Be Nappy گرفته تا Black is Brown is Tan. در این کتاب، میشل مارتین بررسی میکند که چگونه این ژانر از آثار اولیه مشکلساز مانند Epaminondas که ریشه در سبکسازی و کلیشهها داشتند، از طریق جنبش حقوق مدنی و به سمت جشنهای معاصر سیاهپوستی تکامل یافته است. او اهمیت فرهنگی کتابهای مورد علاقه معاصر را از طریق تحلیل تاریخی دقیق نشان میدهد - برای مثال، بررسی طول عمر و تکثیر مجموعههای Coontown و ده سیاهپوست کوچک - که به وضوح نشان میدهد که تعداد کمی کتاب تصویری وجود دارد که در آن کودکان سیاهپوست بتوانند خود و مردمشان را به طور مثبت نشان دهند. حتی تا دهه 1960. مارتین همچنین بررسی میکند که چگونه نویسندگان و تصویرگران کودکان به موضوعات اصلی در زندگی و تاریخ سیاهپوستان از جمله نژادپرستی، جنبش حقوق مدنی، فمینیسم سیاهپوستان، شخصیتهای مهم تاریخی، مذهب و بردهداری پرداختهاند. طلای قهوهای عمق جدیدی به درک خواننده از ادبیات و فرهنگ آفریقایی-آمریکایی میبخشد و نشان میدهد که چگونه شخصیتهای گرد و پویا در این رمانها، رمانها و کتابهای مصور کودکانه میتوانند چهرهای بر گذشته بگذارند، چهرهای که بسیاری از خوانندگان معاصر میتوانند با آن چهرهای به تصویر بکشند. شناسایی
Brown Gold is a compelling history and analysis of African-American children's picturebooks from the mid-nineteenth century to the present. At the turn of the nineteenth century, good children's books about black life were hard to find — if, indeed, young black readers and their parents could even gain entry into the bookstores and libraries. But today, in the "Golden Age" of African-American children's picturebooks, one can find a wealth of titles ranging from Happy to be Nappy to Black is Brown is Tan. In this book, Michelle Martin explores how the genre has evolved from problematic early works such as Epaminondas that were rooted in minstrelsy and stereotype, through the civil rights movement, and onward to contemporary celebrations of blackness. She demonstrates the cultural importance of contemporary favorites through keen historical analysis — scrutinizing the longevity and proliferation of the Coontown series and Ten Little Niggers books, for example — that makes clear how few picturebooks existed in which black children could see themselves and their people positively represented even up until the 1960s. Martin also explores how children's authors and illustrators have addressed major issues in black life and history including racism, the civil rights movement, black feminism, major historical figures, religion, and slavery. Brown Gold adds new depth to the reader's understanding of African-American literature and culture, and illuminates how the round, dynamic characters in these children's novels, novellas, and picturebooks can put a face on the past, a face with which many contemporary readers can identify.