ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Ill Effects: The Media Violence Debate (Communication and Society (Routledge (Firm)).)

دانلود کتاب اثرات بد: بحث خشونت رسانه ای (ارتباطات و جامعه (راتلج (شرکت)).)

Ill Effects: The Media Violence Debate (Communication and Society (Routledge (Firm)).)

مشخصات کتاب

Ill Effects: The Media Violence Debate (Communication and Society (Routledge (Firm)).)

دسته بندی: ارتباطات
ویرایش: 1St Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415146739, 9780415146722 
ناشر:  
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 161 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Ill Effects: The Media Violence Debate (Communication and Society (Routledge (Firm)).) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اثرات بد: بحث خشونت رسانه ای (ارتباطات و جامعه (راتلج (شرکت)).) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اثرات بد: بحث خشونت رسانه ای (ارتباطات و جامعه (راتلج (شرکت)).)

پس از موارد خشونت‌آمیز بسیار تبلیغاتی مانند قتل جیمز بولگر، بحث تأثیرات رسانه‌ای به اوج خود رسید و بسیاری از اشکال رسانه‌ها به‌عنوان عامل چنین وحشیگری به‌طور معمول قربانی می‌شوند. این جلد مفاهیم متعارف تأثیرات را به چالش می‌کشد و نه تنها این سؤال را مطرح می‌کند که آیا رسانه واقعاً می‌تواند بر دیدگاه‌ها و اعمال مردم تأثیر بگذارد، بلکه آیا این شکل از بحث‌ها مفیدترین راه برای مفهوم‌سازی رابطه بین رسانه و مخاطب است یا خیر. این کتاب با فصل‌هایی که از دیدگاه‌های متفاوت ترسیم شده‌اند، موضوعاتی مانند توسعه تاریخی سنت افکت‌ها، قدرت قابل‌توجه استدلال‌های عقل سلیم، پاسخ‌های واقعی کودکان به متون رسانه‌ای، و هماهنگ‌سازی اضطراب‌های عمومی مردمی درباره رسانه‌ها را پوشش می‌دهد. -بررسی اثرات به اصطلاح رسانه ای و شیوه های تفسیر آنها برای مصرف عمومی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Following highly publicized cases of violence such as the murder of James Bulger, the media effects debate reached a crescendo, with many forms of media routinely scapegoated as the causes of such brutality. This volume challenges conventional notions of effects, questioning not only whether the media is really capable of directly influencing people's views and actions but also whether this form of debates is the most useful way of conceptualizing the relationship between the media and the audience. With chapters drawn from differing viewpoints, covering issues such as the historical development of the effects tradition, the remarkable power of common sense arguments, children's actual responses to media texts, and the orchestration of popular public anxieties about the media, the book provides a re-examination of so-called media effects and the ways in which they are interpreted for public consumption.





نظرات کاربران