ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Teaching and Learning Vocabulary: Bringing Research to Practice

دانلود کتاب آموزش و یادگیری واژگان: عملی کردن تحقیق

Teaching and Learning Vocabulary: Bringing Research to Practice

مشخصات کتاب

Teaching and Learning Vocabulary: Bringing Research to Practice

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0805852859, 9780805852851 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 284 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Teaching and Learning Vocabulary: Bringing Research to Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش و یادگیری واژگان: عملی کردن تحقیق نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش و یادگیری واژگان: عملی کردن تحقیق

اگرچه مهارت در واژگان برای مدت طولانی به عنوان پایه مهارت خواندن شناخته شده است، تحقیقات کمی در مورد آموزش و یادگیری واژگان در دو دهه اخیر انجام شده است. با درک این موضوع، وزارت آموزش ایالات متحده اخیراً از کنفرانس تمرکز بر واژگان حمایت مالی کرد که شناخته‌شده‌ترین و فعال‌ترین پژوهشگران در زمینه واژگان را به خود جلب کرد. این کتاب حاصل آن کنفرانس است. این شواهد علمی از برنامه های تحقیقاتی پیشرو را ارائه می دهد که به مسائل مداوم در مورد نقش واژگان در درک متن می پردازد. بخش اول چگونگی یادگیری واژگان را بررسی می کند. بخش دوم مداخلات آموزشی را ارائه می کند که واژگان را تقویت می کند. و بخش سوم به این می‌پردازد که کدام کلمات را برای آموزش واژگان انتخاب کنیم. دیگر ویژگی های کلیدی این کتاب جدید به موقع عبارتند از: * پوشش گسترده. این کتاب به طیف کاملی از دانش‌آموزانی که کلاس‌های درس فعلی را پر می‌کنند - کودکان خردسال، زبان‌آموزان زبان انگلیسی و نوجوانان جوان را مورد خطاب قرار می‌دهد. * تمرکز مسائل. این جلد با تمرکز بر مسائل پایدار از دیدگاه جمعیت‌های مهم مدارس، پایه‌ای غنی و علمی برای آموزش و خط‌مشی مؤثر واژگانی فراهم می‌کند. *تخصص نویسنده تعداد کمی از مجلدات می توانند از گروه درخشان تری از نویسندگان مشارکت کننده برخوردار باشند (به فهرست مطالب مراجعه کنید). این کتاب برای هر کسی (دانشجویان فارغ التحصیل، متخصصان خواندن ضمن خدمت و مدیران برنامه درسی، اساتید دانشکده و محققان) که با یادگیری و آموزش واژگان به عنوان یک جزء حیاتی مهارت خواندن سروکار دارند، مناسب است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Although proficiency in vocabulary has long been recognized as basic to reading proficiency, there has been a paucity of research on vocabulary teaching and learning over the last two decades. Recognizing this, the U.S. Department of Education recently sponsored a Focus on Vocabulary conference that attracted the best-known and most active researchers in the vocabulary field. This book is the outgrowth of that conference. It presents scientific evidence from leading research programs that address persistent issues regarding the role of vocabulary in text comprehension. Part I examines how vocabulary is learned; Part II presents instructional interventions that enhance vocabulary; and Part III looks at which words to choose for vocabulary instruction. Other key features of this timely new book include: *Broad Coverage. The book addresses the full range of students populating current classrooms--young children, English Language Learners, and young adolescents. *Issues Focus. By focusing on persistent issues from the perspective of critical school populations, this volume provides a rich, scientific foundation for effective vocabulary instruction and policy. *Author Expertise. Few volumes can boast of a more luminous cast of contributing authors (see table of contents). This book is suitable for anyone (graduate students, in-service reading specialists and curriculum directors, college faculty, and researchers) who deals with vocabulary learning and instruction as a vital component of reading proficiency.





نظرات کاربران