ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Justice Education: From Service To Solidarity (Marquette Studies in Theology)

دانلود کتاب آموزش عدالت: از خدمت تا همبستگی (مطالعات مارکیت در الهیات)

Justice Education: From Service To Solidarity (Marquette Studies in Theology)

مشخصات کتاب

Justice Education: From Service To Solidarity (Marquette Studies in Theology)

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0874627273, 9781435610804 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 185 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 679 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Justice Education: From Service To Solidarity (Marquette Studies in Theology) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش عدالت: از خدمت تا همبستگی (مطالعات مارکیت در الهیات) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش عدالت: از خدمت تا همبستگی (مطالعات مارکیت در الهیات)

کالج‌ها و دانشگاه‌های کاتولیک، مانند مؤسسات آکادمیک غیرمذهبی، به دنبال علم و حقیقت هستند. اما از آنجایی که کالج ها و دانشگاه های کاتولیک از انجیل الهام می گیرند، این پیگیری جهت گیری متفاوتی دارد. نقطه مرجع، جهت و هدف خاص آن شاید به بهترین وجه با عبارت "یک گزینه ترجیحی برای فقرا" مشخص شود. این عبارت که توسط اسقف‌های آمریکای لاتین در کنفرانس سال 1979 در پوئبلا، مکزیک ابداع شد و از آن زمان در واژگان سنت اجتماعی کاتولیک مرکزی بود، به سادگی به این معنی است که ما به عنوان افراد، گروه‌ها و نهادها توسط انجیل فراخوانده شده‌ایم تا با فقرا همذات پنداری کنیم. و به حاشیه رانده شده از جامعه، در همبستگی با آنها بایستند و در مبارزه برای عدالت و صلح آنها را همراهی کنند. بنابراین، برای کالج‌ها و دانشگاه‌های کاتولیک، هدف نهایی از آموزش، تحقیق و خدمات، ایجاد نظم اجتماعی دلسوزانه‌تر، عادلانه‌تر و صلح‌آمیزتر است. اگر حقیقت را بگوییم، این «گزینه ترجیحی برای فقرا» به خوبی در ساختار و ساختار نهادهای ما ادغام نشده است. پس از بیش از بیست سال تأمل، نوشتن و تدریس در زمینه‌های اخلاق اجتماعی و آموزش عدالت، به این نتیجه رسیده‌ام که رویکردی کاملاً متفاوت برای پیشبرد عدالت و صلح از طریق کالج‌ها و دانشگاه‌های کاتولیک مورد نیاز است، رویکردی که فراتر از ترویج حرکت می‌کند. ایده عدالت برای مشارکت در ایجاد آن.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Catholic colleges and universities, like non-religious academic institutions, are dedicated to the pursuit of knowledge and truth. However because Catholic colleges and universities take their inspiration from the Gospel, that pursuit has a different orientation. Its specific point of reference, direction and purpose is perhaps best captured by the phrase "a preferential option for the poor." This phrase, coined by the Latin American bishops at their 1979 conference in Puebla, Mexico and since then central to the vocabulary of the Catholic Social Tradition, simply means that we as individuals, collectives and institutions are called by the Gospel to identify with the poor and marginalized of society, stand in solidarity with them, and accompany them in the struggle for justice and peace. Thus, for Catholic colleges and universities the end purpose of teaching, research and service is the creation of a more compassionate, just and peaceful social order. If truth be told, this "preferential option for the poor" is not very well integrated into the structure and fabric of our institutions. After more than twenty years reflecting, writing and teaching in the areas of social ethics and justice education, I have come to the conclusion that a radically different approach to furthering justice and peace through Catholic colleges and universities is called for, one that moves beyond promoting the idea of justice to participating in its creation.





نظرات کاربران