ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Everyone Is a Customer: A Proven Method for Measuring the Value of Every Relationship in the Era of Collaborative Business

دانلود کتاب همه یک مشتری هستند: روشی اثبات شده برای اندازه گیری ارزش هر رابطه در عصر تجارت مشارکتی

Everyone Is a Customer: A Proven Method for Measuring the Value of Every Relationship in the Era of Collaborative Business

مشخصات کتاب

Everyone Is a Customer: A Proven Method for Measuring the Value of Every Relationship in the Era of Collaborative Business

دسته بندی: کسب و کار
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 079315412X, 9780585434247 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 236 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Everyone Is a Customer: A Proven Method for Measuring the Value of Every Relationship in the Era of Collaborative Business به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب همه یک مشتری هستند: روشی اثبات شده برای اندازه گیری ارزش هر رابطه در عصر تجارت مشارکتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Preliminaries......Page 1
CONTENTS......Page 11
Acknowledgments......Page 15
Preface......Page 17
Introduction......Page 21
1 The Collaboration Imperative......Page 27
2 Collaborative Communities......Page 43
3 Everyone Is a Customer......Page 61
4 It’s All about Relationships......Page 73
5 Not All Relationships Are the Same......Page 99
6 Deciding Who to Dance With......Page 117
7 Measuring the Value of Every Relationship......Page 135
8 Building Trusting, Purposeful, Win-Win Relationships......Page 163
9 Using Relationship Currencies to Achieve Your Goals......Page 191
10 How You Do Business in the Era of Collaborative Business......Page 213
References......Page 223
Index......Page 227
About the Authors......Page 233




نظرات کاربران