ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Climates of Competition (Studies in Global Competition Vol 5)

دانلود کتاب اقلیم رقابت (مطالعات در رقابت جهانی جلد 5)

Climates of Competition (Studies in Global Competition Vol 5)

مشخصات کتاب

Climates of Competition (Studies in Global Competition Vol 5)

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789057022579, 020336290X 
ناشر:  
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 286 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Climates of Competition (Studies in Global Competition Vol 5) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اقلیم رقابت (مطالعات در رقابت جهانی جلد 5) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اقلیم رقابت (مطالعات در رقابت جهانی جلد 5)

Climates of Competition نوآوری ها و مانورهای رقبای جغرافیایی نزدیک را برای درک بیشتر ماهیت و پویایی رقابت مطالعه می کند. از طریق مطالعات موردی تولیدکنندگانی که برای سهام در سه بازار صنعتی - ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات فرآوری و تجهیزات باربری سنگین رقابت می کنند - تصویر دقیقی از ماهیت رقابت پدیدار می شود. این مطالعه با ترکیب سؤالات جغرافیا با سؤالات استراتژی شرکت، تجزیه و تحلیل پیشرفته ای از رابطه بین رقابت و فرآیندهای یادگیری شرکتی ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Climates of Competition studies the innovations and manoeuvres of geographically proximate competitors to further understand the nature and dynamics of competition. Through case-studies of manufacturers competing for shares in three industrial markets - agricultural machinery, processing equipment and heavy lifting equipment - a detailed picture of the nature of competition emerges. By combining questions of geography with those of corporate strategy, this study provides an advanced analysis of the relationship between competition and corporate learning processes.





نظرات کاربران