ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب State of the Art: Transforming Ideas for Teaching and Learning Science

دانلود کتاب وضعیت هنر: تبدیل ایده ها برای آموزش و یادگیری علوم

State of the Art: Transforming Ideas for Teaching and Learning Science

مشخصات کتاب

State of the Art: Transforming Ideas for Teaching and Learning Science

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0160419751, 9780160419751 
ناشر: United States Government Printing 
سال نشر: 1993 
تعداد صفحات: 18 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 947 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب State of the Art: Transforming Ideas for Teaching and Learning Science به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب وضعیت هنر: تبدیل ایده ها برای آموزش و یادگیری علوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب وضعیت هنر: تبدیل ایده ها برای آموزش و یادگیری علوم

اصلاح جامع برنامه درسی علوم و روش های تدریس و ارزشیابی آموزش علوم در حال انجام است. این کتابچه ایده های برگرفته از تحقیقات و شیوه های امیدوارکننده در آموزش علوم را به اشتراک می گذارد. این ایده ها به طور خاص به مربیان خطاب می شود، اما برای هر کسی که درگیر آموزش علوم در مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان است مهم است. هر یک از موضوعات زیر در یک صفحه ارائه می شود: (1) علم برای همه دانش آموزان است. (2) تنظیم استانداردهای علمی منبع ارزشمندی برای آموزش بهبود یافته است. (3) دانش آموزان با "ساخت" دانش یاد می گیرند. (4) آموزش عملی و مبتنی بر پرس و جو به خوبی به عنوان یک استراتژی آموزشی موثر تثبیت شده است. (5) کاوش، گفت‌وگو و گفتمان، درک را ارتقا می‌دهد. (6) آموزش باید بر مفاهیم یا ایده‌های کلیدی اساسی علم در برنامه درسی کامل علوم و آموزش مؤثرتر آنها تمرکز کند. (7) نقش معلم برای تسهیل یادگیری دانش آموز در حال تغییر است، در حالی که دانش آموز یادگیرنده فعال تری می شود. (8) توسعه مناسب کارکنان باعث پیشرفت های پایدار در آموزش علوم می شود. (9) ارزیابی باید بیشتر با اهداف آموزش علوم همسو باشد. و (10) خانواده ها و سایر بزرگسالان مرتبط نقش مهمی در ترویج آموزش علوم دارند. (شامل 22 مرجع.) (PR)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A comprehensive reform of the science curriculum and the methods of teaching and assessing science instruction is underway. This booklet shares ideas drawn from research and promising practices in science education. These ideas are addressed specifically to educators, but are important to anybody concerned with science education in elementary, middle, and junior high schools. Each of the following topics is presented on a single page: (1) Science is for all students; (2) Setting science standards provides a valuable resource for improved instruction; (3) Students learn by "constructing" knowledge; (4) Hands-on, inquiry-based instruction is well established as an effective teaching strategy; (5) Exploration, dialogue, and discourse promote understanding; (6) Instruction should focus on the essential key concepts or ideas of science in the overfull science curriculum and on teaching them more effectively; (7) The teacher's role is changing to facilitate student learning, while the student becomes a more active learner; (8) Appropriate staff development brings lasting improvements in science teaching; (9) Assessment must be more closely aligned with the goals of science instruction; and (10) Families and other concerned adults play important roles in promoting science education. (Contains 22 references.) (PR)





نظرات کاربران