دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Rene Bosch
سری:
ISBN (شابک) : 9042022914, 9781435612914
ناشر:
سال نشر: 2007
تعداد صفحات: 319
[320]
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 Mb
در صورت تبدیل فایل کتاب Labyrinth of Digressions. Tristram Shandy as Perceived and Influenced by Sterne's Early Imitators. (Costerus NS 172) (Costerus. New) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب هزارتوی انحرافات. تریسترام شاندی به عنوان ادراک شده و تحت تأثیر مقلدان اولیه استرن. (Costerus NS 172) (Costerus. New) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
با ظهور خود در طول دهه 1760، پنج قسمت از زندگی و عقاید تریسترام شاندی، جنتلمن اثر لارنس استرن چیزی شبیه به هیاهوی کتابفروشان ایجاد کرد. ناشران کوچک و مقلدین ناشناس موفقیت استرن را با ارائه تعداد زیادی جلد جدید جعلی، جزوه های انتقادی یا کنایه آمیز، و آثاری که در سبک و عنوان بیانگر همبستگی با تریسترام شاندی است، به دست آوردند. این مطالعه این تقلیدهای قرن هجدهم را به عنوان شاخص هایی از مفروضات معاصر در مورد نیات استرن بررسی می کند. مقایسه بین نسخه اصلی، اولین واکنشها و تعدادی از تقلیدهای اواخر قرن هجدهم، نشان میدهد که تریسترام شاندی در ابتدا با پسزمینه طنزهای خیابانی آگوستان و گراب خوانده میشد. اولین مقلدین به سنتهای شوخی و فولکلور، طنزهای بداخلاق و غم انگیز، داستانهای رقتانگیز و دینداری ارتدکس بازمیگشتند و الگویی از ارزشهای اخلاقی و زیباییشناختی را که برای زمان خود محافظهکارانه بود، تأیید کردند. به نظر می رسد که احساسات گرایی فلسفی یک پیشرفت متأخر بوده است. همچنین استدلال میشود که تا حدی به دلیل شهرت بدشان، برخی از نویسندگان جعلیات و تقلیدها تأثیر بیشتری بر نسخه اصلی داشتند تا منتقدانی که گفته میشود استرن اغلب به آنها گوش داده است. مقلدین در قسمتهای اول از سرنخها و مضامین پیروی کردند و آنها را بر اساس تصور خودشان از پروژه استرن و دلایل موفقیت او توسعه دادند. در نتیجه، آنها ناخواسته بر استرن فشار آوردند تا مسیر خود را تغییر دهد، و حتی برخی از خطوط روایی و مضامینی را که برای خود تعریف کرده بود کنار بگذارد. بخش ادبیات شامل یک چک لیست زمانی از Sterneana انگلیسی قرن هجدهم است. فهرست مطالب** یادداشتی در مورد مراجع** مقدمه** قسمت اول انتظارات مثبت** 1. تریسترام در خیابان گراب** 2. استرن در کاونت گاردن** 3. احساسات یا چیزی شبیه به آن** آلودگی قسمت دوم ** 4. تکانه ها** 5. مزخرفات و گروتسک** قسمت سوم تغییر مضامین** 6. سربازان** 7. زنان** 8. پزشکان** 9. فیلسوفان** پایان: زوال عصر طنز* * کتابشناسی** فهرست**
With their appearance during the 1760s, the five instalments of Laurence Sterne's The Life and Opinions of Tristram Shandy, Gentleman caused something like a booksellers' hype. Small publishers and anonymous imitators seized on Sterne's success by bringing out great numbers of spurious new volumes, critical or ironic pamphlets, and works that in style and title express a congeniality with Tristram Shandy. This study explores these eighteenth-century imitations as indicators of contemporary assumptions about Sterne s intentions. Comparisons between the original, the first reactions, and a number of late eighteenth-century imitations, show that Tristram Shandy was initially read against the background of Augustan and Grub-street satire. The earliest imitators harked back to traditions of banter and folklore, bawdy and grotesque humour, pathetic stories and orthodox religiosity, reaffirming a pattern of moral and aesthetic values that was conservative for its time. Philosophical Sentimentalism appears to have been a late development. It is also argued that, partly because of their bad reputation, some of the authors of forgeries and parodies had a greater influence on the original than the reviewers to whom Sterne is often said to have listened. The imitators followed leads and themes in the first instalments, developing them according to their own conception of Sterne's project and the reasons for his success. As a consequence, they unintentially put a pressure on Sterne to alter his course, and even to abandon some of the narrative lines and themes he had set out for himself. The literature section contains a chronological checklist of English eighteenth-century Sterneana. Table of Contents** A Note on References** Introduction** Part I Positive Expectations** 1. Tristram in Grub Street** 2. Sterne in Covent-Garden** 3. Sentiment, or Something Like It** Part II Contamination** 4. Impulses** 5. Nonsense and the Grotesque** Part III Shifting Themes** 6. Soldiers** 7. Women** 8. Physicians** 9. Philosophers** Epilogue: The Waning of the Satirical Age** Bibliography** Index**