ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Digital Business: First Iternational ICST Conference, DigiBiz 2009, London, UK, June 17-19, 2009, Revised Selected Papers

دانلود کتاب تجارت دیجیتال: اولین کنفرانس بین المللی ICST ، DigiBiz 2009 ، لندن ، انگلستان ، 17-19 ژوئن ، 2009 ، بازبینی های منتخب

Digital Business: First Iternational ICST Conference, DigiBiz 2009, London, UK, June 17-19, 2009, Revised Selected Papers

مشخصات کتاب

Digital Business: First Iternational ICST Conference, DigiBiz 2009, London, UK, June 17-19, 2009, Revised Selected Papers

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری: Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering 21 
ISBN (شابک) : 9783642115318, 9783642115325 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 196 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تجارت دیجیتال: اولین کنفرانس بین المللی ICST ، DigiBiz 2009 ، لندن ، انگلستان ، 17-19 ژوئن ، 2009 ، بازبینی های منتخب: برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، سیستم های اطلاعات کسب و کار، سیستم های اقتصادی، تجارت الکترونیک/کسب و کار الکترونیکی، برنامه های کامپیوتری. در پردازش داده های اداری، برنامه های کاربردی کامپیوتر



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Digital Business: First Iternational ICST Conference, DigiBiz 2009, London, UK, June 17-19, 2009, Revised Selected Papers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجارت دیجیتال: اولین کنفرانس بین المللی ICST ، DigiBiz 2009 ، لندن ، انگلستان ، 17-19 ژوئن ، 2009 ، بازبینی های منتخب نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجارت دیجیتال: اولین کنفرانس بین المللی ICST ، DigiBiz 2009 ، لندن ، انگلستان ، 17-19 ژوئن ، 2009 ، بازبینی های منتخب



این کتاب مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی ICST، DigiBiz 2009، برگزار شده در لندن، انگلستان، در ژوئن 2009 است.

19 مقاله منتشر شده در این جلد با دقت از چندین مورد انتخاب شده اند. 60 اثر ارسال شده در یک فرآیند دقیق بررسی شده توسط همتایان.

مقالات به موضوعاتی مانند اتحادهای تجاری مجازی، تئوری سازمانی و هماهنگی، کسب و کارهای مبتنی بر مدل، مدیریت کارآمد انرژی، مذاکرات الکترونیکی، بازارهای اینترنتی آینده و تجارت پرداختند. استراتژی‌ها، فناوری‌های عامل، توصیه‌کننده برای تخمین اولویت فعال، مدل‌های اعتماد و شهرت برای تجارت الکترونیک، معماری‌های RFID، سیستم غیرمتمرکز برای خدمات VoIP فراگیر، طرح‌های رزرو و تشویقی برای بازارهای گرید، ایجاد خدمات مبتنی بر کاربر نهایی، توزیع رسانه‌های دیجیتال، IP -تلویزیون، مسیرهای رسانه های اجتماعی، کسب و کار P2P و مدل های قانونی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book constitutes the proceedings of the First International ICST Conference, DigiBiz 2009, held in London, UK, in June 2009.

The 19 contributions published in this volume were carefully selected from over 60 submitted works in a rigorous peer-reviewed process.

The papers dealt with subjects like virtual business alliances, organizational and coordination theory, model driven businesses, efficient energy management, e-negotiations, future internet markets and business strategies, agent technologies, recommender for active preference estimate, trust & reputation models for e-commerce, RFID architectures, decentralized system for ubiquitous VoIP services, reservation and incentive schemes for Grid markets, end-user driven service creation, digital media distribution, IP-TV, social media trails, P2P business and legal models.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages -
Reservation Schemes for Grid Markets....Pages 1-8
A Computational Trust Model for E-Commerce Systems....Pages 9-18
A Recommender for Active Preference Estimate....Pages 19-26
An MDA Based Environment for Modelling and Executing Business Negotiations....Pages 27-34
Analysing Requirements for Virtual Business Alliances – The Case of SPIKE....Pages 35-44
Business Impact of Online Institutional Recommendation....Pages 45-52
uCard: A Novel Privacy Friendly Radio Frequency Tag Architecture for Universal Loyalty Card....Pages 53-63
VERTIGO: Find, Enjoy and Share Media Trails across Physical and Social Contexts....Pages 64-73
WOICE: A Decentralized System for Ubiquitous VoIP Services....Pages 74-81
Monitoring Ecosystem Characteristics on Negotiation Environments....Pages 82-89
Incentives, Business Model and Required Technical Infrastructure for the Economic Aware Data Grid....Pages 90-97
The Incoming Trends of End-User Driven Service Creation....Pages 98-108
The New Way to Think Television on the Web....Pages 109-118
The Wisdom of Sustainable Communities in the Digital Era: The Case of Efficient Energy Management....Pages 119-129
P2P Business and Legal Models for Increasing Accessibility to Popular Culture....Pages 130-138
Disruption of the Digital Media Distribution....Pages 139-148
Evolutionary and Pervasive Services....Pages 149-155
Future Internet Markets and Business Strategies: An Analysis and a Proposal....Pages 156-165
Impact of Microfinance Operations on the Livelihood of the Clients: A Review of the Existing Literature....Pages 166-174
Combining Organisational and Coordination Theory with Model Driven Approaches to Develop Dynamic, Flexible, Distributed Business Systems....Pages 175-184
Back Matter....Pages -




نظرات کاربران