ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Radical Equations: Civil Rights from Mississippi to the Algebra Project

دانلود کتاب معادلات رادیکال: حقوق مدنی از می سی سی پی تا پروژه جبر

Radical Equations: Civil Rights from Mississippi to the Algebra Project

مشخصات کتاب

Radical Equations: Civil Rights from Mississippi to the Algebra Project

دسته بندی: ریاضیات
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0807031275, 0807031267 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 249 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Radical Equations: Civil Rights from Mississippi to the Algebra Project به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب معادلات رادیکال: حقوق مدنی از می سی سی پی تا پروژه جبر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب معادلات رادیکال: حقوق مدنی از می سی سی پی تا پروژه جبر

داستان قابل توجه پروژه جبر، تلاشی مبتنی بر جامعه برای توسعه سواد ریاضی و علوم در مدارس محروم - همانطور که توسط بنیانگذار برنامه گفته شده است: «باب موزس قهرمان من بود. اعتماد به نفس آرام او به شکل گیری جنبش حقوق مدنی کمک کرد، و او الهام بخش نسل های جوانی بود که به دنبال ایجاد تغییر بودند. آزمون‌های پرمخاطره، منجی‌های فردی کاریزماتیک - پروژه تحسین‌شده جبر و بنیان‌گذار آن، رابرت موزس، چشم‌اندازی از اصلاح مدرسه مبتنی بر قدرت جوامع ارائه می‌دهند. پروژه جبر که در سال 1982 آغاز شد، آموزش ریاضی را در بیست و پنج شهر متحول می کند. این پروژه بر اساس این باور که سواد علوم ریاضی پیش نیازی برای شهروندی کامل در جامعه است، با کل جوامع - والدین، معلمان، و به ویژه دانش‌آموزان - کار می‌کند تا فرهنگ سوادآموزی حول جبر را ایجاد کند که پله‌ای حیاتی برای ریاضیات دانشگاهی است. و فرصت رابرت موزس با بیان داستان این برنامه قابل توجه، از درس هایی از ثبت نام رای دهندگان جنوب دهه 1960 استفاده می کند که معروف به سازماندهی آن کمک کرد: «همه می گفتند که کشاورزان نمی خواهند رای دهند. تا زمانی که آن‌ها را وادار به رأی‌گیری کردیم که مورد توجه قرار گرفتیم. امروزه، وقتی بچه‌ها به طور عمده در حال سقوط هستند، مردم می‌گویند که نمی‌خواهند یاد بگیرند. ما باید کاری کنیم که خود بچه ها چیزی را مطالبه کنند که همه می گویند نمی خواهند.» ما می بینیم که پروژه جبر جامعه را سازماندهی می کند. بچه‌های بزرگ‌تر به‌عنوان مربی برای دانش‌آموزان جوان‌تر خدمت می‌کنند و یک سنت رهبری خودپایه ایجاد می‌کنند. معلمان از تکنیک های ابتکاری استفاده می کنند. و ما شاهد داستان های موفقیت چشمگیر مدارسی مانند مدرسه هارت عمدتاً فقیر در بسمر، آلاباما هستیم که تنها در سه سال از مدرسه شاخص طبقه متوسط ​​شهر پیشی گرفت. معادلات رادیکال الگویی را برای هر کسی که به دنبال راه حلی مبتنی بر جامعه برای مشکلات مدارس محروم ما است ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The remarkable story of the Algebra Project, a community-based effort to develop math-science literacy in disadvantaged schools—as told by the program’s founder “Bob Moses was a hero of mine. His quiet confidence helped shape the civil rights movement, and he inspired generations of young people looking to make a difference”—Barack Obama At a time when popular solutions to the educational plight of poor children of color are imposed from the outside—national standards, high-stakes tests, charismatic individual saviors—the acclaimed Algebra Project and its founder, Robert Moses, offer a vision of school reform based in the power of communities. Begun in 1982, the Algebra Project is transforming math education in twenty-five cities. Founded on the belief that math-science literacy is a prerequisite for full citizenship in society, the Project works with entire communities—parents, teachers, and especially students—to create a culture of literacy around algebra, a crucial stepping-stone to college math and opportunity. Telling the story of this remarkable program, Robert Moses draws on lessons from the 1960s Southern voter registration he famously helped organize: “Everyone said sharecroppers didn't want to vote. It wasn't until we got them demanding to vote that we got attention. Today, when kids are falling wholesale through the cracks, people say they don't want to learn. We have to get the kids themselves to demand what everyone says they don't want.” We see the Algebra Project organizing community by community. Older kids serve as coaches for younger students and build a self-sustained tradition of leadership. Teachers use innovative techniques. And we see the remarkable success stories of schools like the predominately poor Hart School in Bessemer, Alabama, which outscored the city's middle-class flagship school in just three years. Radical Equations provides a model for anyone looking for a community-based solution to the problems of our disadvantaged schools.



فهرست مطالب

0i......Page 1
0ii......Page 2
0iii......Page 3
0iv......Page 4
0ix......Page 5
0v......Page 6
0vi......Page 7
0vii......Page 8
0viii......Page 9
0x......Page 11
0xi......Page 12
0xii......Page 13
0xiii......Page 14
0xiv......Page 15
0xv......Page 16
180-233.pdf......Page 0
03......Page 17
04......Page 18
05......Page 19
06......Page 20
07......Page 21
08......Page 22
09......Page 23
10......Page 24
11......Page 25
12......Page 26
13......Page 27
14......Page 28
15......Page 29
16......Page 30
17......Page 31
18......Page 32
19......Page 33
20......Page 34
21......Page 35
22......Page 36
23......Page 37
24......Page 38
25......Page 39
26......Page 40
27......Page 41
28......Page 42
29......Page 43
30......Page 44
31......Page 45
32......Page 46
33......Page 47
34......Page 48
35......Page 49
36......Page 50
37......Page 51
38......Page 52
39......Page 53
40......Page 54
41......Page 55
42......Page 56
43......Page 57
44......Page 58
45......Page 59
46......Page 60
47......Page 61
48......Page 62
49......Page 63
50......Page 64
51......Page 65
52......Page 66
53......Page 67
54......Page 68
55......Page 69
56......Page 70
57......Page 71
58......Page 72
59......Page 73
60......Page 74
61......Page 75
62......Page 76
63......Page 77
64......Page 78
65......Page 79
66......Page 80
67......Page 81
68......Page 82
69......Page 83
70......Page 84
71......Page 85
72......Page 86
73......Page 87
74......Page 88
75......Page 89
76......Page 90
77......Page 91
78......Page 92
79......Page 93
80......Page 94
81......Page 95
82......Page 96
83......Page 97
84......Page 98
85......Page 99
86......Page 100
87......Page 101
89......Page 102
91......Page 103
92......Page 104
93......Page 105
94......Page 106
95......Page 107
96......Page 108
97......Page 109
98......Page 110
99......Page 111
100......Page 112
101......Page 113
102......Page 114
103......Page 115
104......Page 116
105......Page 117
106......Page 118
107......Page 119
108......Page 120
109......Page 121
110......Page 122
111......Page 123
112......Page 124
113......Page 125
114......Page 126
115......Page 127
116......Page 128
117......Page 129
118......Page 130
119......Page 131
120......Page 132
121......Page 133
122......Page 134
123......Page 135
124......Page 136
125......Page 137
126......Page 138
127......Page 139
128......Page 140
129......Page 141
130......Page 142
131......Page 143
132......Page 144
133......Page 145
134......Page 146
135......Page 147
136......Page 148
137......Page 149
138......Page 150
139......Page 151
140......Page 152
141......Page 153
142......Page 154
143......Page 155
144......Page 156
145......Page 157
146......Page 158
147......Page 159
148......Page 160
149......Page 161
150......Page 162
151......Page 163
152......Page 164
153......Page 165
154......Page 166
155......Page 167
156......Page 168
157......Page 169
158......Page 170
159......Page 171
160......Page 172
161......Page 173
162......Page 174
163......Page 175
164......Page 176
165......Page 177
166......Page 178
167......Page 179
168......Page 180
169......Page 181
170......Page 182
171......Page 183
172......Page 184
173......Page 185
174......Page 186
175......Page 187
176......Page 188
177......Page 189
178......Page 190
179......Page 191
180......Page 192
181......Page 193
182......Page 194
183......Page 195
184......Page 196
185......Page 197
186......Page 198
187......Page 199
188......Page 200
189......Page 201
190......Page 202
191......Page 203
192......Page 204
193......Page 205
195......Page 206
196......Page 207
197......Page 208
198......Page 209
199......Page 210
200......Page 211
201......Page 212
202......Page 213
203......Page 214
204......Page 215
205......Page 216
206......Page 217
207......Page 218
208......Page 219
209......Page 220
210......Page 221
211......Page 222
212......Page 223
213......Page 224
214......Page 225
215......Page 226
216......Page 227
217......Page 228
218......Page 229
219......Page 230
220......Page 231
221......Page 232
222......Page 233
223......Page 234
224......Page 235
225......Page 236
227......Page 237
228......Page 238
229......Page 239
230......Page 240
231......Page 241
232......Page 242
233......Page 243




نظرات کاربران