ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Markets, Marketing and Developing Countries: Where We Stand and Where We Are Heading

دانلود کتاب بازارها ، بازاریابی و کشورهای در حال توسعه: کجا ایستاده ایم و به کجا می رویم

Markets, Marketing and Developing Countries: Where We Stand and Where We Are Heading

مشخصات کتاب

Markets, Marketing and Developing Countries: Where We Stand and Where We Are Heading

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9086861458, 9789086861453 
ناشر: Wageningen Academic Publishers 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 193 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Markets, Marketing and Developing Countries: Where We Stand and Where We Are Heading به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازارها ، بازاریابی و کشورهای در حال توسعه: کجا ایستاده ایم و به کجا می رویم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازارها ، بازاریابی و کشورهای در حال توسعه: کجا ایستاده ایم و به کجا می رویم

بازارها به طور فزاینده ای به عنوان وسیله ای برای حل مشکلات در کشورهای در حال توسعه دیده می شوند. به عنوان مثال، بهبود عملکرد بازار کمک های بالقوه مهمی برای دستیابی به اهداف توسعه هزاره می کند. انتظار می رود دسترسی خرده مالکان به بازارهایی که به خوبی کار می کنند به طور فزاینده ای به کاهش فقر و بهبود امنیت غذایی و پایداری زیست محیطی کمک کند. این کتاب نظرات کارشناسان برجسته را در مورد اینکه کجا ایستاده ایم و به کجا می رویم در زمینه بازارها، بازاریابی ارائه می دهد. و کشورهای در حال توسعه بیست مقاله در این کتاب نقش بازاریابی را در دستیابی به اهداف توسعه، سابقه سیاست‌های بازار گذشته، عملکرد فعلی زنجیره‌های ارزش، نقش‌هایی که نهادهای بازار برای تسهیل دسترسی به بازار برای خرده‌مالک‌ها ایفا می‌کنند، و همچنین پتانسیل افزایش ارزش برای محصولات کشاورزی از طریق طرح های گواهی، فناوری های جدید یا سیستم های نوآوری. این کتاب به افتخار بازنشستگی Aad van Tilburg، یکی از پیشگامان عرصه بازاریابی در کشورهای در حال توسعه منتشر شده است. ون تیلبورگ در اوایل کار خود تشخیص داد که بهبود در عملکرد بازارها و بازاریابی می تواند کلید توسعه اقتصادی با اشاره ویژه به معیشت تولیدکنندگان کوچک و سایر بازیگران بازار در کشورهای در حال توسعه باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Markets are increasingly seen as vehicles to solve problems in developing countries. For example, improvements in market performance make potentially important contributions to achieve the Millennium Development Goals. Access of smallholders to well-functioning markets is increasingly expected to contribute to poverty alleviation and improvement of both food security and environmental sustainability.This book presents the views of leading experts on where we stand and where we are heading in the field of markets, marketing and developing countries. Twenty essays in this book describe the role of marketing in achieving development goals, the track record of past market policies, the current functioning of value chains, the roles that market institutions play to facilitate market access for smallholders, as well as the potential to add value to farm produce through certification schemes, new technologies or innovation systems.The book is published in honour of the retirement of Aad van Tilburg, one of the pioneers in the field of marketing in developing countries. Early on in his career Van Tilburg recognised that improvements in the functioning of markets and marketing can be key to economic development with special reference to the livelihood of small producers and other market actors in developing countries.





نظرات کاربران