دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Elizabeth Aries
سری:
ISBN (شابک) : 1592137261, 9781592137251
ناشر:
سال نشر: 2008
تعداد صفحات: 247
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Race and Class Matters at an Elite College به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مسائل نژاد و کلاس در کالج نخبگان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
الیزابت آریس در کتاب نژاد و مسائل طبقاتی در یک کالج نخبگان، نگاهی نادر به چالشهایی که دانشجویان سیاهپوست و سفیدپوست از پیشزمینههای طبقاتی کاملاً متفاوت با آنها به عنوان دانشجوی سال اول با هم زندگی میکنند، ارائه میکند. بر اساس مطالعه فشرده برج حمل که با 58 دانشجو در کالج آمهرست در طول سال تحصیلی 2005-2006 انجام شد، این کتاب یک نگاه شخصی منحصر به فرد به افکار و احساسات روزمره دانش آموزان ارائه می دهد، زیرا آنها تنوع نژادی و اقتصادی را از نزدیک تجربه می کنند. برای اولین بار. از طریق پرسشنامههای آنلاین و مصاحبههای حضوری، برج حمل چهار گروه از دانشآموزان را در طول سال اول تحصیل خود دنبال کرد: سفیدپوستان مرفه، سیاهپوستان مرفه، سفیدپوستانی که از نظر مالی کمتر از خانوادههایی با تحصیلات محدودتر بودند، و سیاهپوستانی که از لحاظ مالی دارای مزیت کمتری بودند، با پیشینه مشابه. . برج حمل، با تکیه بر صدای این دانشجویان سال اول، آنچه را که از تنوع نژادی و طبقاتی آموخته اند و آنچه کالج ها ممکن است برای کمک به دانش آموزان خود برای یادگیری بیشتر انجام دهند را شرح می دهد.
In Race and Class Matters at an Elite College, Elizabeth Aries provides a rare glimpse into the challenges faced by black and white college students from widely different class backgrounds as they come to live together as freshmen. Based on an intensive study Aries conducted with 58 students at Amherst College during the 2005-2006 academic year, this book offers a uniquely personal look at the day-to-day thoughts and feelings of students as they experience racial and economic diversity firsthand, some for the first time. Through online questionnaires and face-to-face interviews, Aries followed four groups of students throughout their first year of college: affluent whites, affluent blacks, less financially advantaged whites from families with more limited education, and less financially advantaged blacks from the same background. Drawing heavily on the voices of these freshmen, Aries chronicles what they learned from racial and class diversity—and what colleges might do to help their students learn more.