ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Fallopian Tube in Infertility and IVF Practice

دانلود کتاب لوله فالوپ در ناباروری و تمرین IVF

The Fallopian Tube in Infertility and IVF Practice

مشخصات کتاب

The Fallopian Tube in Infertility and IVF Practice

دسته بندی: پزشکی
ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Cambridge Medicine 
ISBN (شابک) : 0521873789, 9780521873789 
ناشر: Cambridge University Press 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 141 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب The Fallopian Tube in Infertility and IVF Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب لوله فالوپ در ناباروری و تمرین IVF نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب لوله فالوپ در ناباروری و تمرین IVF

لوله فالوپ تا همین اواخر یک ساختار نادیده گرفته شده بود که توسط IVF دور زده می شد و تنها به عنوان لوله ای دیده می شد که تخمک را به رحم منتقل می کند. اخیراً، نقش مرکزی آن به عنوان محل لقاح و جنین زایی اولیه، همراه با اثرات عمده بیماری لوله رحمی، مانند کلامیدیا تراکوماتیس، بر باروری شناخته شده است. جراحی لوله رحمی یک گزینه برای آن دسته از زنانی است که به دلیل اضطراب در مورد عوارض جانبی دارو یا به دلایل مذهبی از IVF اجتناب می کنند. این لوله همچنین محلی برای عقیم سازی زنان و برگشت آن است. این راهنمای قطعی برای لوله فالوپ و اختلالات آن، همه این موضوعات را با متن معتبری که طیفی از موضوعات مرتبط بالینی را به شکلی قابل هضم پوشش می‌دهد، گردآوری می‌کند. این مورد برای متخصصان زنان، متخصصان پزشکی باروری و ناباروری و تنظیم خانواده و سایرین علاقه مند به این اندام جذاب و دست کم گرفته شده تولید مثل خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Fallopian tube has until recently been a neglected structure, bypassed by IVF and seen only as a tube that transports the egg to the uterus. More recently, its central role as the site of fertilization and early embryogenesis has been recognized, along with the major effects of tubal disease, such as chlamydia trachomatis, on fertility. Tubal surgery is an option for those women who avoid IVF because of anxiety about medication side-effects or for religious reasons. The tube is also the site for female sterilization and its reversal. This definitive guide to the Fallopian tube and its disorders collates all these topics, with authoritative text covering the spectrum of clinically relevant topics in a digestible fashion. It will be of interest to gynecologists, specialists in reproductive medicine and infertility and family planning, and others with interest in this fascinating and underestimated organ of reproduction.





نظرات کاربران