دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: زبانشناسی ویرایش: نویسندگان: Jette G. Hansen Edwards, Mary L. Zampini سری: ISBN (شابک) : 9027241473, 9789027291394 ناشر: سال نشر: 2008 تعداد صفحات: 389 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب آواشناسی و فراگیری زبان دوم (مطالعات دوزبانگی): زبان و زبان شناسی، زبان شناسی، آواشناسی و آواشناسی
در صورت تبدیل فایل کتاب Phonology and Second Language Acquisition (Studies in Bilingualism) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آواشناسی و فراگیری زبان دوم (مطالعات دوزبانگی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این جلد مجموعهای از 13 فصل است که هر فصل به موضوع خاصی اختصاص دارد که برای درک ما از روش یادگیری، یادگیری و استفاده از یک سیستم صوتی L2 بسیار مهم است. علاوه بر این، هم نظریه و هم کاربرد در واج شناسی L2 را در بر می گیرد. این کتاب به سه بخش تقسیم میشود که هر بخش با محتوای موضوعی گسترده یکپارچه شده است: بخش اول، مسائل نظری و چارچوبها در واجشناسی L2، زمینه را برای بررسی اکتساب واجشناسی L2 فراهم میکند. بخش دوم، "درک و تولید گفتار زبان دوم" این دو جنبه از گفتار L2 را با جزئیات بیشتری بررسی می کند. در نهایت، بخش سوم، «فناوری، آموزش و برنامه درسی»، شکاف بین نظریه و عمل را پر میکند. هر فصل به بررسی چارچوبهای نظری، یافتههای پژوهشی اصلی (چه کلاسیک و چه جدید)، مسائل روششناختی و انتخابها برای انجام پژوهش در حوزه خاصی از واجشناسی L2، و پیامدهای اصلی یافتههای تحقیق برای مدلهای کلیتر اکتساب زبان و/یا آموزش میپردازد.
This volume is a collection of 13 chapters, each devoted to a particular issue that is crucial to our understanding of the way learners acquire, learn, and use an L2 sound system. In addition, it spans both theory and application in L2 phonology. The book is divided into three parts, with each section unified by broad thematic content: Part I, Theoretical Issues and Frameworks in L2 Phonology, lays the groundwork for examining L2 phonological acquisition. Part II, Second Language Speech Perception and Production, examines these two aspects of L2 speech in more detail. Finally, Part III, Technology, Training, and Curriculum, bridges the gap between theory and practice. Each chapter examines theoretical frameworks, major research findings (both classic and recent), methodological issues and choices for conducting research in a particular area of L2 phonology, and major implications of the research findings for more general models of language acquisition and/or pedagogy.