دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: نویسندگان: Barry A. Gold سری: ISBN (شابک) : 0807747564, 9781429499774 ناشر: سال نشر: 2007 تعداد صفحات: 225 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 758 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Still Separate and Unequal: Segregation and the Future of Urban School Reform (Sociology of Education Series) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب هنوز جدا و نابرابر: تفکیک و آینده اصلاح مدارس شهری (مجموعه جامعه شناسی آموزش و پرورش) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
به گفته بری گلد در کتاب جدید تحریکآمیز خود، مدارس جدا نژادی نمیتوانند برابر باشند، حتی اگر سطح بودجه با مناطق مدارس ثروتمند سفیدپوستان یکسان باشد. گلد با مستند کردن تأثیراتی که تصمیم ابوت پنجم دیوان عالی نیوجرسی بر مدارس و کلاسهای درس داشت، استدلال میکند که ابوت پنجم، همراه با NCLB، در واقع شکاف آموزشی بین دانشآموزان سفیدپوست طبقه متوسط و دانشآموزان اقلیت را با ایجاد یک روش جدید اما کمتر مؤثر افزایش داد. نوع آموزش شهری این بررسی عمیق رفتار واقعی مدیران و معلمان را توصیف و تجزیه و تحلیل می کند تا بفهمد چگونه و چرا این اصلاحات آموزشی شکست خورده است. ویژگیهای کتاب عبارتند از: گزارشهایی درباره دو اصلاح مهم آموزش شهری در تاریخ ایالات متحده - حکم ابوت پنجم دادگاه عالی نیوجرسی و NCLB. مطالعات موردی غنی 7 سال اصلاحات ابتدایی شهری; چرا تلاشهای اصلاحی نتوانست به نتایج مورد نظر خود دست یابد، توضیح داده میشود. و راه هایی برای بهبود اصلاحات آموزش شهری در آینده شناسایی شده است.
Racially separate schools cannot be equal even if funding levels are the same as wealthy White school districts, according to Barry A. Gold in his provocative new book. By documenting the effects that the New Jersey Supreme Court Abbott V decision had on schools and classrooms, Gold argues that Abbott V, along with NCLB, actually widened the educational gap between middle-class White students and minority students by creating a new but less effective type of urban education. This in-depth examination describes and analyzes the actual behavior of administrators and teachers to understand how and why these educational reforms failed. The book features include: reports on the two most important reforms of urban education in U.S. history - the New Jersey Supreme Court Abbott V ruling and NCLB; rich case studies of 7 years of urban elementary reform; why reform efforts failed to achieve their intended outcomes is explained; and ways to improve future urban education reforms are identified.