ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Student Services: A Handbook for the Profession (Jossey Bass Higher and Adult Education Series)

دانلود کتاب خدمات دانشجویی: کتابچه راهنمای حرفه (مجموعه آموزش عالی و بزرگسالان جوسی باس)

Student Services: A Handbook for the Profession (Jossey Bass Higher and Adult Education Series)

مشخصات کتاب

Student Services: A Handbook for the Profession (Jossey Bass Higher and Adult Education Series)

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: 4 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0787960500, 9780787971236 
ناشر:  
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 761 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Student Services: A Handbook for the Profession (Jossey Bass Higher and Adult Education Series) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خدمات دانشجویی: کتابچه راهنمای حرفه (مجموعه آموزش عالی و بزرگسالان جوسی باس) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خدمات دانشجویی: کتابچه راهنمای حرفه (مجموعه آموزش عالی و بزرگسالان جوسی باس)

از زمانی که برای اولین بار در سال 1980 منتشر شد، خدمات دانشجویی: کتابچه راهنمای حرفه به مرجعی کلاسیک در این زمینه تبدیل شده است. در ویراست چهارم این منبع مهم، مشارکت‌کنندگان - پانل برجسته‌ای از محققان امور دانشجویی - به بررسی زمینه تغییر تجربه دانشجویی در آموزش عالی، تحول نقش متخصصان امور دانشجویی، و فلسفه‌ها، اخلاق و نظریه‌ها می‌پردازند. که تمرین کار امور دانشجویی را هدایت می کند. این کتاب از نظر دامنه جامع، طیف وسیعی از موضوعات مرتبط از جمله توسعه امور دانشجویی، مبانی حقوقی و اخلاقی عمل در امور دانشجویی، رشد دانشجو، نظریه‌های یادگیری و حفظ، نظریه سازمانی، پویایی محیط‌های دانشگاه، برنامه‌ریزی استراتژیک و امور مالی، فناوری اطلاعات در امور دانشجویی، مدیریت منابع انسانی، چندفرهنگ گرایی، آموزش، مهارت های مشاوره و کمک، ارزیابی و ارزشیابی، و درس های جدید از تحقیقات در مورد نتایج دانش آموزان.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Since it was first published in 1980, Student Services: A Handbook for the Profession has become a classic reference in the field. In the fourth edition of this important resource the contributors'—a stellar panel of student affairs scholars—examine the changing context of the student experience in higher education, the evolution of the role of student affairs professionals, and the philosophies, ethics, and theories that guide the practice of student affairs work. Comprehensive in scope, this book covers a broad range of relevant topics including the development of student affairs, legal and ethical foundations of student affairs practice, student development, learning and retention theories, organizational theory, dynamics of campus environments, strategic planning and finance, information technology in student affairs, managing human resources, multiculturalism, teaching, counseling and helping skills, assessment and evaluation, and new lessons from research on student outcomes.



فهرست مطالب

0787960500......Page 1
CONTENTS......Page 12
FIGURES & EXHIBITS......Page 16
Preface......Page 18
The Authors......Page 26
PART ONE: HISTORICAL ROOTS AND CONTEMPORARY CONTEXT......Page 38
1 Historical Overview of American Higher Education......Page 40
2 Institutional Diversity in American Higher Education......Page 60
3 The Many Dimensions of Student Diversity......Page 82
PART TWO: PROFESSIONAL FOUNDATIONS AND PRINCIPLES......Page 100
4 The Development of Student Affairs......Page 102
5 Philosophies and Values Guiding the Student Affairs Profession......Page 126
6 Ethical Standards and Principles......Page 144
7 Legal Foundations of Student Affairs Practice......Page 165
PART THREE: THEORETICAL BASES OF THE PROFESSION......Page 188
8 The Nature and Uses of Theory......Page 190
9 Psychosocial, Cognitive, and Typological Perspectives on Student Development......Page 216
10 New Perspectives on Identity Development......Page 240
11 Student Learning in Higher Education......Page 271
12 Organizational Theory......Page 306
13 Dynamics of Campus Environments......Page 334
14 Student Success......Page 354
PART FOUR: ORGANIZING AND MANAGING PROGRAMS AND SERVICES......Page 374
15 Organization and Functions of Student Affairs......Page 376
16 Strategic Planning and Finance......Page 395
17 Information Technology in Student Affairs......Page 416
18 Managing Human Resources......Page 434
PART FIVE: ESSENTIAL COMPETENCIES AND TECHNIQUES......Page 458
19 Multiculturalism......Page 460
20 Leadership......Page 484
21 Teaching......Page 503
22 Counseling and Helping Skills......Page 521
23 Advising and Consultation......Page 544
24 Conflict Resolution......Page 562
25 Community Building and Programming......Page 576
26 Assessment and Evaluation......Page 592
27 Professionalism......Page 610
PART SIX: LAYING NEW FOUNDATIONS FOR THE FUTURE......Page 630
28 New Lessons from Research on Student Outcomes......Page 632
29 Using the Lessons of Research to Develop Partnerships......Page 655
30 Shaping the Future......Page 674
Epilogue......Page 693
A NASPA’s Standards of Professional Practice......Page 702
B ACPA’s Statement of Ethical Principles and Standards......Page 705
C ACPA’s Policies and Procedures for Processing Complaints of Ethical Violations......Page 713
Name Index......Page 722
Subject Index......Page 734




نظرات کاربران