دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: اقتصاد ویرایش: 2 نویسندگان: Sue Fox سری: ISBN (شابک) : 0470147091, 9780470386101 ناشر: سال نشر: 2008 تعداد صفحات: 362 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Business Etiquette For Dummies 2nd Edition (For Dummies (Business & Personal Finance)) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آداب کسب و کار برای Dummies نسخه دوم (برای آدمک ها (تجارت و امور مالی شخصی)) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اشتباه نکنید، آداب معاشرت به همان اندازه که در زندگی روزمره مهم است در تجارت مهم است - همچنین بسیار پیچیده تر است. از ارتباطات ایمیلی و تلفنی گرفته تا مصاحبههای شخصی و سازگاری با تفاوتهای فرهنگی شرکتها و بینالمللی، Business Etiquette For Dummies، نسخه دوم، شما را در بهترین رفتارتان در هر موقعیت تجاری نگه میدارد. این راهنمای دوستانه و معتبر به شما نشان می دهد که چگونه آداب خوبی را در کار ایجاد کنید و با موفقیت بزرگ در محیط تجاری متنوع و پیچیده امروزی حرکت کنید. نکات زیرکانه ای برای لباس پوشیدن، برقراری مکالمه مودبانه، توجه به آداب خود در جلسات و وعده های غذایی، رفتار در رویدادهای خارج از محل، رسیدگی به معضلات اخلاقی، و انجام تجارت بین المللی دریافت خواهید کرد. متوجه خواهید شد که چگونه در طول مذاکرات پرتنش رفتاری برازنده داشته باشید، مهارت های ارتباطی خود را بهبود بخشید و بر انواع چالش های مربوط به کار غلبه کنید. نحوه انجام این کار را بیاموزید: اولین تاثیر فوقالعاده داشته باشید با سهولت ملاقات و احوالپرسی یک نماینده شرکت خوب باشید آداب معاشرت آنلاین را به درستی تمرین کنید با قوانین در حال تغییر آداب رفتار کنید با شخصیتهای دشوار کنار بیایید بدون اینکه خونسردی خود را از دست بدهید. ، کارکنان و مافوق ها تعریف کنید و انتقاد کنید به تفاوت های فیزیکی، نژادی، قومیتی و جنسیتی در محل کار احترام بگذارید تفاوت بین «جمعه معمولی» و شنبه شلوغ را بیاموزید. رعایت ادب در اتاقک ایجاد کنید. کار شما خوب است Business Etiquette For Dummies، نسخه دوم را بخوانید و اشتباه نکنید.
Make no mistake, etiquette is as important in business as it is in everyday life — it’s also a lot more complicated. From email and phone communications to personal interviews to adapting to corporate and international cultural differences, Business Etiquette For Dummies, 2nd Edition, keeps you on your best behavior in any business situation. This friendly, authoritative guide shows you how to develop good etiquette on the job and navigate today’s diverse and complex business environment with great success. You’ll get savvy tips for dressing the part, making polite conversation, minding your manners at meetings and meals, behaving at off-site events, handling ethical dilemmas, and conducting international business. You’ll find out how to behave gracefully during tense negotiations, improve your communication skills, and overcome all sorts of work-related challenges. Discover how to: Make a great first impression Meet and greet with ease Be a good company representative Practice proper online etiquette Adapt to the changing rules of etiquette Deal with difficult personalities without losing your cool Become a well-mannered traveler Develop good relationships with your peers, staff, and superiors Give compliments and offer criticism Respect physical, racial, ethnic, and gender differences at work Learn the difference between “casual Friday” and sloppy Saturday Develop cubicle courtesy Avoid conversational faux pas Business etiquette is as important to your success as doing your job well. Read Business Etiquette For Dummies, 2nd Edition, and make no mistake.