دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: تعلیم و تربیت ویرایش: نویسندگان: Peter Elbow سری: ISBN (شابک) : 9780195104165, 0195104153 ناشر: سال نشر: 2000 تعداد صفحات: 500 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 31 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Everyone Can Write: Essays Toward a Hopeful Theory of Writing and Teaching Writing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب همه می توانند بنویسند: مقالاتی به سوی نظریه امیدبخش نوشتن و آموزش نوشتن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این مجموعه جدید از مقالات، بهترین نوشته های البو را از زمان انتشار کتاب «آغوش مخالفت ها» در سال 1987 گرد هم می آورد. این جلد شامل بخش هایی درباره صدا، تجربه نوشتن، تدریس و ارزشیابی است. تعهد البو به انسانی کردن این حرفه و تاکید مستمر او بر اهمیت تفکر دوتایی و استدلال غیر خصمانه در سراسر این موضوع به طور ضمنی وجود دارد. نتیجه، خلاصه ای از افکار استاد استاد در مورد رابطه بین آموزش خوب و نوشتن خوب است. مطمئناً مورد توجه همه معلمان حرفه ای نویسندگی قرار خواهد گرفت و کتاب ارزشمندی برای استفاده در دوره های انشا فارغ التحصیل خواهد بود.
This new collection of essays bring together the best of Elbow's writing since the publication of Embracing Contraries in 1987. The volume includes sections on voice, the experience of writing, teaching and evaluation. Implicit throughout is Elbow's commitment to humanizing the profession, and his continued emphasis on the importance of binary thinking and nonadversarial argument. The result is a compendium of a master teacher's thoughts on the relation between good pedagogy and good writing; it is sure to be of interest to all professional teachers of writing, and will be a valuable book for use in graduate composition courses.