ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Adweek Copywriting Handbook: The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters

دانلود کتاب کتاب راهنمای کپی رایتینگ Adweek: راهنمای نهایی برای نوشتن یک نسخه تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا

The Adweek Copywriting Handbook: The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters

مشخصات کتاب

The Adweek Copywriting Handbook: The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters

دسته بندی: بازار یابی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0470051248, 9780470088807 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 363 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب The Adweek Copywriting Handbook: The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب راهنمای کپی رایتینگ Adweek: راهنمای نهایی برای نوشتن یک نسخه تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب راهنمای کپی رایتینگ Adweek: راهنمای نهایی برای نوشتن یک نسخه تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا

کپی عالی قلب و روح تجارت تبلیغاتی است. در این راهنمای عملی، کپی‌نویس افسانه‌ای، جو شوگارمن، دستورالعمل‌های اثبات‌شده و توصیه‌های تخصصی در مورد آنچه برای نوشتن نسخه لازم است ارائه می‌کند که مشتریان را برای خرید ترغیب، ترغیب و تشویق می‌کند. برای هر کسی که می خواهد وارد تجارت شود، این منبع همراه نهایی برای موفقیت نامحدود است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Great copy is the heart and soul of the advertising business. In this practical guide, legendary copywriter Joe Sugarman provides proven guidelines and expert advice on what it takes to write copy that will entice, motivate, and move customers to buy. For anyone who wants to break into the business, this is the ultimate companion resource for unlimited success.





نظرات کاربران