دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: بازار یابی ویرایش: 1 نویسندگان: Joseph Sugarman سری: ISBN (شابک) : 0470051248, 9780470088807 ناشر: سال نشر: 2006 تعداد صفحات: 363 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Adweek Copywriting Handbook: The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کتاب راهنمای کپی رایتینگ Adweek: راهنمای نهایی برای نوشتن یک نسخه تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کپی عالی قلب و روح تجارت تبلیغاتی است. در این راهنمای عملی، کپینویس افسانهای، جو شوگارمن، دستورالعملهای اثباتشده و توصیههای تخصصی در مورد آنچه برای نوشتن نسخه لازم است ارائه میکند که مشتریان را برای خرید ترغیب، ترغیب و تشویق میکند. برای هر کسی که می خواهد وارد تجارت شود، این منبع همراه نهایی برای موفقیت نامحدود است.
Great copy is the heart and soul of the advertising business. In this practical guide, legendary copywriter Joe Sugarman provides proven guidelines and expert advice on what it takes to write copy that will entice, motivate, and move customers to buy. For anyone who wants to break into the business, this is the ultimate companion resource for unlimited success.