دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: سیستم های اطلاعاتی ویرایش: 1 نویسندگان: Philip Gibson سری: ISBN (شابک) : 0750678356, 9780080456300 ناشر: سال نشر: 2006 تعداد صفحات: 193 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Cruise Operations Management (The Management of Hospitality and Tourism Enterprises) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت عملیات کروز (مدیریت شرکت های هتلداری و گردشگری) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مدیریت عملیات کروز یک نمای کلی جامع و متنی از خدمات مهمان نوازی برای صنعت کروز ارائه می دهد. علاوه بر ارائه پسزمینهای برای صنعت سفر دریایی، به مسائل مدیریتی نیز نگاه میکند و راهنمای عملی را هم برای دانشجویان و هم برای متخصصان فراهم میکند. یک راهنمای کاربر پسند و کاربردی در مورد موضوعاتی مانند:؟ · تاریخچه و تصویر سفر دریایی؟ · نحوه طراحی یک سفر دریایی و برنامه ریزی سفر؟ · نقش ها و مسئولیت ها در یک کشتی کروز؟ · سیستم های خدمات مشتری و مشخصات مسافران؟ · مدیریت عملیات غذا و نوشیدنی در کشتی؟ · سلامت، ایمنی و امنیت مدیریت عملیات کروز طیفی از حقایق مرتبط را ارائه می دهد که توسط تعدادی از مطالعات موردی نشان داده شده است که خواننده را تشویق می کند تا شرایط غالباً پیچیده ای را که مشکلات یا رویدادهای مرتبط با عملیات سفر دریایی را احاطه می کند بررسی کند. مطالعات موردی معاصر هستند و از تحقیقات دست اول با تعدادی از شرکتهای کشتی کروز بینالمللی ایجاد شدهاند که بینشی واقعی از این صنعت ارائه میکنند. هر مطالعه موردی با سوالاتی دنبال میشود که برای روشن کردن مسائل و برانگیختن بحث در نظر گرفته شده است. ساختار کتاب به گونهای طراحی شده است که خواننده میتواند دانشی را به طور انباشته برای دانش عمیق از شیوهها و رویههای مدیریتی در کشتیهای تفریحی ایجاد کند، یا آنها را بسازد. می تواند از مطالب خاص و مطالعات موردی برای استفاده در یک زمینه عمومی تر مهمان نوازی یا گردشگری استفاده کند. * نمای کلی جامع از خدمات و عملیات مهمان نوازی که به طور خاص برای صنعت سفر دریایی نوشته شده است * از مثالهای معاصر برای نشان دادن جنبههای منحصر به فرد این صنعت استفاده میکند و درک روشنی از مدیریت عملیات در داخل کشتی ارائه میکند. مطالب خاص در زمینه یادگیری مهمان نوازی یا گردشگری
Cruise Operations Management provides a comprehensive and contextualised overview of hospitality services for the cruise industry. As well as providing a background to the cruise industry, it also looks deeper into the management issues providing a practical guide for both students and professionals alike. A user-friendly and practical guide it discusses issues such as:?· The history and image of cruising?· How to design a cruise and itinerary planning?· Roles and responsibilities on a cruise ship?· Customer service systems and passenger profiles?· Managing food and drink operations onboard?· Health, safety and security Cruise Operations Management presents a range of contextualised facts illustrated by a number of case studies that encourage the reader to examine the often complex circumstances that surround problems or events associated to cruise operations. The case studies are contemporary and are constructed from first hand research with a number of international cruise companies providing a real world insight into this industry. Each case study is followed by questions that are intended to illuminate issues and stimulate discussion.The structure of the book is designed so the reader can either build knowledge cumulatively for an in-depth knowledge of managerial practices and procedures onboard a cruise ship, or they can 'dip in' and make use of specific material and case studies for use within a more generic hospitality or tourism learning context. * Comprehensive overview of hospitality services and operations written specifically for the cruise industry* Uses contemporary examples to illustrate the unique aspects of this industry providing a clear understanding of managing operations onboard * Flexible format enables readers to build knowledge cumulatively or jump in and make use of specific material within a hospitality or tourism learning context