ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Cultural Miseducation: In Search of a Democratic Solution (John Dewey Lecture)

دانلود کتاب آموزش غلط فرهنگی: در جستجوی راه حلی دموکراتیک (سخنرانی جان دیویی)

Cultural Miseducation: In Search of a Democratic Solution (John Dewey Lecture)

مشخصات کتاب

Cultural Miseducation: In Search of a Democratic Solution (John Dewey Lecture)

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780807742402, 0807742392 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 175 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 498 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Cultural Miseducation: In Search of a Democratic Solution (John Dewey Lecture) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش غلط فرهنگی: در جستجوی راه حلی دموکراتیک (سخنرانی جان دیویی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش غلط فرهنگی: در جستجوی راه حلی دموکراتیک (سخنرانی جان دیویی)

نویسنده خوانندگان را تشویق می کند که از منظر فرهنگ به آموزش نگاه کنند و این سؤالات جدید را مطرح می کند: ثروت یک فرهنگ چگونه تعریف می شود؟ چه کسی صلاحیت مشارکت در آن را دارد؟ چگونه می توانیم دارایی های یک فرهنگ را برای نسل آینده حفظ کنیم؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The author encourages readers to look at education from the standpoint of culture and raises these new questions: How is a culture's wealth to be defined? Who is qualified to contribute to it? How can we preserve a culture's assets for the next generation?





نظرات کاربران