دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Ulf-Marten Schmieder (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783834920553, 9783834988751
ناشر: Gabler Verlag
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 529
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 5 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارتباطات چند کاناله یکپارچه در خرده فروشی: بازار یابی
در صورت تبدیل فایل کتاب Integrierte Multichannel-Kommunikation im Einzelhandel به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ارتباطات چند کاناله یکپارچه در خرده فروشی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
پیوند تمام کانال های ارتباطی در خرده فروشی اهمیت فزاینده ای
پیدا می کند. Ulf-Marten Schmieder در مورد عملکرد مفاهیم و
کانال های ارتباطی جایگزین و همچنین چالش ها، زمینه های مشکل و
عوامل موفقیت احتمالی ارتباطات چند کاناله یکپارچه در شرکت های
خرده فروشی بحث می کند. نویسنده توصیههای طراحی را برای انتخاب
و استفاده از رسانههای تعاملی و همچنین رویکردهایی برای ادغام
این رسانهها در مفهوم تجارت خاص از ارتباطات توسط خردهفروشان
چند کانالی ارائه میکند.
این پایاننامه جایزه تبلیغاتی خردهفروشی Wolfgang Wirichs
2010 را دریافت کرد. .
Der Verknüpfung sämtlicher Kommunikationskanäle kommt im
Einzelhandel eine wachsende Bedeutung zu. Ulf-Marten
Schmieder diskutiert die Leistungsfähigkeit alternativer
Kommunikationskonzepte und -kanäle sowie Herausforderungen,
Problembereiche und mögliche Erfolgsfaktoren einer
Integrierten Multichannel-Kommunikation von
Handelsunternehmungen. Der Autor bietet
Gestaltungsempfehlungen für die Auswahl und den Einsatz
interaktiver Medien sowie Ansätze zur Integration dieser
Medien in ein handelsspezifisches Konzept der Kommunikation
von Multichannel-Retailern.
Die Dissertation wurde mit dem Wolfgang Wirichs Förderpreis
Handel 2010 ausgezeichnet.
Front Matter....Pages I-XXVII
Grundlagen der Untersuchung....Pages 1-40
Grundlagen der Kommunikation im Einzelhandel....Pages 41-97
Theoretisch-konzeptionelle Fundierung der Untersuchung....Pages 99-228
Integrierte Multichannel-Kommunikation im Einzelhandel....Pages 229-384
Zusammenfassung und zukünftiger Forschungsbedarf....Pages 385-397
Back Matter....Pages 399-507