ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Integrierte Multichannel-Kommunikation im Einzelhandel

دانلود کتاب ارتباطات چند کاناله یکپارچه در خرده فروشی

Integrierte Multichannel-Kommunikation im Einzelhandel

مشخصات کتاب

Integrierte Multichannel-Kommunikation im Einzelhandel

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783834920553, 9783834988751 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 529 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارتباطات چند کاناله یکپارچه در خرده فروشی: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Integrierte Multichannel-Kommunikation im Einzelhandel به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتباطات چند کاناله یکپارچه در خرده فروشی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتباطات چند کاناله یکپارچه در خرده فروشی



پیوند تمام کانال های ارتباطی در خرده فروشی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. Ulf-Marten Schmieder در مورد عملکرد مفاهیم و کانال های ارتباطی جایگزین و همچنین چالش ها، زمینه های مشکل و عوامل موفقیت احتمالی ارتباطات چند کاناله یکپارچه در شرکت های خرده فروشی بحث می کند. نویسنده توصیه‌های طراحی را برای انتخاب و استفاده از رسانه‌های تعاملی و همچنین رویکردهایی برای ادغام این رسانه‌ها در مفهوم تجارت خاص از ارتباطات توسط خرده‌فروشان چند کانالی ارائه می‌کند.

این پایان‌نامه جایزه تبلیغاتی خرده‌فروشی Wolfgang Wirichs 2010 را دریافت کرد. .


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Der Verknüpfung sämtlicher Kommunikationskanäle kommt im Einzelhandel eine wachsende Bedeutung zu. Ulf-Marten Schmieder diskutiert die Leistungsfähigkeit alternativer Kommunikationskonzepte und -kanäle sowie Herausforderungen, Problembereiche und mögliche Erfolgsfaktoren einer Integrierten Multichannel-Kommunikation von Handelsunternehmungen. Der Autor bietet Gestaltungsempfehlungen für die Auswahl und den Einsatz interaktiver Medien sowie Ansätze zur Integration dieser Medien in ein handelsspezifisches Konzept der Kommunikation von Multichannel-Retailern.

Die Dissertation wurde mit dem Wolfgang Wirichs Förderpreis Handel 2010 ausgezeichnet.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXVII
Grundlagen der Untersuchung....Pages 1-40
Grundlagen der Kommunikation im Einzelhandel....Pages 41-97
Theoretisch-konzeptionelle Fundierung der Untersuchung....Pages 99-228
Integrierte Multichannel-Kommunikation im Einzelhandel....Pages 229-384
Zusammenfassung und zukünftiger Forschungsbedarf....Pages 385-397
Back Matter....Pages 399-507




نظرات کاربران