ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Quantum Touch: The Power to Heal (Third Edition)

دانلود کتاب لمس کوانتومی: قدرت شفا (نسخه سوم)

Quantum Touch: The Power to Heal (Third Edition)

مشخصات کتاب

Quantum Touch: The Power to Heal (Third Edition)

دسته بندی: فیزیک کوانتوم
ویرایش: 3 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1556435940, 9781556435942 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 186 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 52 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Quantum Touch: The Power to Heal (Third Edition) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب لمس کوانتومی: قدرت شفا (نسخه سوم) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب لمس کوانتومی: قدرت شفا (نسخه سوم)

لمس کوانتومی یک تکنیک درمانی مبتنی بر لمس است که از چی هم پزشک و هم مشتری استفاده می‌کند و آنها را با هم هماهنگ می‌کند تا بدن بتواند خودش را درمان کند. لمس کوانتومی با سایر تکنیک‌های درمانی متفاوت است، زیرا به سال‌های طولانی مطالعه نیاز ندارد و هیچ یک از موانع رایج درک یا کاربرد را ارائه نمی‌دهد که هر کسی نمی‌تواند استفاده از آن را برای تبدیل شدن به یک شفادهنده، هم برای دیگران و هم برای خود، بیاموزد. در این نسخه جدید از راهنمای پرفروش خود، ریچارد گوردون گام به گام خواننده را هدایت می کند و به وضوح نحوه استفاده از تکنیک های تنفس و تمرکز بر بدن را برای افزایش سطح انرژی توضیح می دهد. پس از رسیدن به این هدف، شفادهنده می‌تواند وضعیت و وضعیت بدن را اصلاح کند، درد و التهاب را کاهش دهد، به تعادل پریشانی عاطفی کمک کند و حتی حیوانات خانگی را درمان کند. مهمتر از همه، Quantum-Touch را می توان همراه با تمام روش های درمانی دیگر، از جمله طب غربی، استفاده کرد و اثربخشی آن توسط پزشکان، متخصصان طب سوزنی، کایروپراکتیک ها و سایر متخصصان شفا تایید شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Quantum-Touch is the touch-based healing technique that uses the chi of both practitioner and client, bringing them into harmony to allow the body to heal itself. Quantum-Touch differs from other healing techniques because it does not require long years of study and presents none of the common hurdles of understanding or application anyone can learn to use it to become a healer, both of others and of self. In this new edition of his best-selling guide, Richard Gordon leads the reader step by step, clearly explaining how to use breathing and body-focusing techniques to raise ones energy levels. Once that is achieved, the healer can correct posture and alignment, reduce pain and inflammation, help balance emotional distress, and even heal pets. Above all, Quantum-Touch can be used in tandem with all other healing modalities, including Western medicine, and its efficacy has been attested to by physicians, acupuncturists, chiropractors, and other healing professionals.





نظرات کاربران