دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: فلسفه ویرایش: 1 نویسندگان: Matthew Nudds. Casey O'Callaghan (Editors) سری: ISBN (شابک) : 019928296X, 9780199282968 ناشر: Oxford University Press, USA سال نشر: 2010 تعداد صفحات: 279 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Sounds and Perception: New Philosophical Essays به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اصوات و ادراک: مقالات فلسفی جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اصوات و ادراک مجموعه ای از مقالات اصلی در مورد ادراک شنیداری و ماهیت صداها است - حوزه ای نوظهور مورد علاقه در فلسفه ذهن و ادراک و در متافیزیک کیفیت های محسوس. مقالههای فردی طیف وسیعی از موضوعات، از جمله ماهیت صدا، جنبههای فضایی تجربه شنیداری، سکوت شنیداری، تجربه موسیقی و ادراک گفتار را مورد بحث قرار میدهند. یک مقدمه قابل توجه توسط ویراستاران در خدمت زمینه سازی مقالات و ایجاد ارتباط بین آنها است. این مجموعه هم به عنوان مقدمه ای بر ماهیت ادراک شنیداری و هم به عنوان منبعی قطعی برای پوشش سؤالات اصلی تشکیل دهنده فلسفه اصوات و استماع عمل می کند. دیدگاه ها اصیل هستند و مشارکت اساسی بین مشارکت کنندگان وجود دارد. این مجموعه تحقیقات آینده در این زمینه را تحریک خواهد کرد.
Sounds and Perception is a collection of original essays on auditory perception and the nature of sounds - an emerging area of interest in the philosophy of mind and perception, and in the metaphysics of sensible qualities. The individual essays discuss a wide range of issues, including the nature of sound, the spatial aspects of auditory experience, hearing silence, musical experience, and the perception of speech; a substantial introduction by the editors serves to contextualize the essays and make connections between them. This collection will serve both as an introduction to the nature of auditory perception and as the definitive resource for coverage of the main questions that constitute the philosophy of sounds and audition. The views are original, and there is substantive engagement among contributors. This collection will stimulate future research in this area.