دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Christoph Stritzke
سری:
ISBN (شابک) : 383491908X, 9783834919083
ناشر:
سال نشر:
تعداد صفحات: 274
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Marktorientiertes Personalmanagement durch Employer Branding: Theoretisch-konzeptioneller Zugang und empirische Evidenz به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت پرسنل مبتنی بر بازار از طریق برندسازی کارفرما: رویکرد نظری - مفهومی و شواهد تجربی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کریستف استریتزکه پیشینه نظری مدیریت برند را برای کارفرمایان بررسی میکند، یک مدل طراحی و تاثیر از برندسازی کارفرما ایجاد میکند و بر اساس یک بررسی تجربی در شرکتها، بینشی از درک برندسازی کارفرما در عمل ارائه میدهد.
Christoph Stritzke untersucht theoretische Hintergründe der Markenführung für Arbeitgeber, entwickelt ein Gestaltungs- und Wirkungsmodell von Employer Branding und liefert auf der Basis einer empirischen Erhebung in Unternehmen einen Einblick in das Verständnis von Employer Branding in der Praxis.
Front Matter....Pages I-XIII
Marktorientierte Gestaltung des Leistungsaustauschs am Arbeitsmarkt und die Relevanz des Employer Branding....Pages 1-13
Theoretische Grundlagen....Pages 15-115
Konzeptualisierung eines Gestaltungs- und Wirkungsmodells von Employer Branding....Pages 117-186
Empirische Untersuchung zu Gestaltung und Wirkungen des Employer Branding....Pages 187-209
Schlussbetrachtung....Pages 211-219
Back Matter....Pages 221-265