ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marktorientiertes Personalmanagement durch Employer Branding: Theoretisch-konzeptioneller Zugang und empirische Evidenz

دانلود کتاب مدیریت پرسنل مبتنی بر بازار از طریق برندسازی کارفرما: رویکرد نظری - مفهومی و شواهد تجربی

Marktorientiertes Personalmanagement durch Employer Branding: Theoretisch-konzeptioneller Zugang und empirische Evidenz

مشخصات کتاب

Marktorientiertes Personalmanagement durch Employer Branding: Theoretisch-konzeptioneller Zugang und empirische Evidenz

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 383491908X, 9783834919083 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 274 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Marktorientiertes Personalmanagement durch Employer Branding: Theoretisch-konzeptioneller Zugang und empirische Evidenz به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت پرسنل مبتنی بر بازار از طریق برندسازی کارفرما: رویکرد نظری - مفهومی و شواهد تجربی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت پرسنل مبتنی بر بازار از طریق برندسازی کارفرما: رویکرد نظری - مفهومی و شواهد تجربی

کریستف استریتزکه پیشینه نظری مدیریت برند را برای کارفرمایان بررسی می‌کند، یک مدل طراحی و تاثیر از برندسازی کارفرما ایجاد می‌کند و بر اساس یک بررسی تجربی در شرکت‌ها، بینشی از درک برندسازی کارفرما در عمل ارائه می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Christoph Stritzke untersucht theoretische Hintergründe der Markenführung für Arbeitgeber, entwickelt ein Gestaltungs- und Wirkungsmodell von Employer Branding und liefert auf der Basis einer empirischen Erhebung in Unternehmen einen Einblick in das Verständnis von Employer Branding in der Praxis.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIII
Marktorientierte Gestaltung des Leistungsaustauschs am Arbeitsmarkt und die Relevanz des Employer Branding....Pages 1-13
Theoretische Grundlagen....Pages 15-115
Konzeptualisierung eines Gestaltungs- und Wirkungsmodells von Employer Branding....Pages 117-186
Empirische Untersuchung zu Gestaltung und Wirkungen des Employer Branding....Pages 187-209
Schlussbetrachtung....Pages 211-219
Back Matter....Pages 221-265




نظرات کاربران