ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب eMarketing eXcellence: The Heart of eBusiness, Second edition (Emarketing Essentials)

دانلود کتاب eXarklence eMarketing: قلب تجارت الکترونیکی ، چاپ دوم (ملزومات بازاریابی)

eMarketing eXcellence: The Heart of eBusiness, Second edition (Emarketing Essentials)

مشخصات کتاب

eMarketing eXcellence: The Heart of eBusiness, Second edition (Emarketing Essentials)

دسته بندی: بازار یابی
ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0750663596, 9780080472621 
ناشر:  
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 393 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب eMarketing eXcellence: The Heart of eBusiness, Second edition (Emarketing Essentials) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب eXarklence eMarketing: قلب تجارت الکترونیکی ، چاپ دوم (ملزومات بازاریابی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب eXarklence eMarketing: قلب تجارت الکترونیکی ، چاپ دوم (ملزومات بازاریابی)

مانند بقیه سری‌های Emarketing Essentials، ویژگی‌های کلیدی Emarketing Excellence این است که:* کاربردی - بر اساس جایزه بازاریابی الکترونیکی CIM اما بینش‌های عمیقی را ارائه می‌دهد که می‌تواند توسط خوانندگان برای سازمانشان اعمال شود. * عملی - مطالعات موردی از B2C، B2B، NfP، سازمان های بزرگ و کوچک به عنوان عملی. تاکید بریتانیا و اروپا * متوازن - بینش های مبتنی بر تحقیقات صنعت، گزارش ها و برخی کارهای آکادمیک در صورت لزوم. همچنین طیف وسیعی از دیدگاه‌ها - نه فقط دیدگاه نویسنده، بلکه سایر صاحب نظران برجسته.* پویا - محتوا به‌روز است و با پیوندهای وب برای هر فصل به خوانندگان نشان می‌دهد که می‌توانند به کجا بروند تا به‌روز بمانند. * قابل دسترس - مربوط به همه بازاریابان، اعم از متخصص در بازاریابی الکترونیکی یا مدیران بازاریابی یا دستیاران بازاریابی که به دنبال هوشمندتر کار کردن هستند. خوانندگان آنلاین* به مسائل B2B و همچنین B2C می پردازد * به شیوه ای کاملاً ساختاریافته تنظیم کنید تا اطمینان حاصل شود که نکات ذکر شده به راحتی قابل دسترسی هستند


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

As with the rest of the Emarketing Essentials series, the key features of Emarketing Excellence are that it is:* Applied - Based on the CIM E-Marketing Award but giving in-depth insights that can be applied by readers to their organisation. * Practical - case studies from B2C, B2B, NfP, large and small organisations as practical. UK and European emphasis. * Balanced - insights based on industry research, reports and some academic work where appropriate. Also a range of viewpoints - not just the author's view, but also other leading opinion formers.* Dynamic - content is bang up-to-date and with web links for every chapter showing readers where they can go to stay up-to-date* Accessible - Relevant to all marketers whether specialising in e-marketing or marketing managers or marketing assistants looking to work smarter.* Successful- The first ed has sold 3,700 copies * Provides guidance on how to write, edit and publish more effective content for the online readership* Addresses B2B issues as well as B2C * Set out in a clearly structured style to ensure the points being made are easily accessible





نظرات کاربران