ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Politics of Knowledge in Premodern Islam: Negotiating Ideology and Religious Inquiry (Islamic Civilization and Muslim Networks)

دانلود کتاب سیاست دانش در اسلام پیشامدرن: ایدئولوژی مذاکره و تحقیق دینی (تمدن اسلامی و شبکه های مسلمانان)

The Politics of Knowledge in Premodern Islam: Negotiating Ideology and Religious Inquiry (Islamic Civilization and Muslim Networks)

مشخصات کتاب

The Politics of Knowledge in Premodern Islam: Negotiating Ideology and Religious Inquiry (Islamic Civilization and Muslim Networks)

دسته بندی: سیاست
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780807829936, 0807856576 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 350 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب The Politics of Knowledge in Premodern Islam: Negotiating Ideology and Religious Inquiry (Islamic Civilization and Muslim Networks) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سیاست دانش در اسلام پیشامدرن: ایدئولوژی مذاکره و تحقیق دینی (تمدن اسلامی و شبکه های مسلمانان) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سیاست دانش در اسلام پیشامدرن: ایدئولوژی مذاکره و تحقیق دینی (تمدن اسلامی و شبکه های مسلمانان)

قرون یازدهم و دوازدهم دوره ای از اهمیت زیادی در تاریخ اسلام به همراه داشت. سلجوقیان بزرگ، قبیله‌ای ترک‌زبان اهل آسیای مرکزی، بخش بزرگی از آن زمان بر نیمه شرقی جهان اسلام حکومت می‌کردند. امید صافی در تحلیلی گسترده که ترکیبی از تاریخ اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است، نشان می‌دهد که چگونه سلجوقیان با پیوستن به نیروها با علما و قدیسین، از جمله تعدادی از مسلمانان صوفی معروف، که در این زمینه فعالیت می‌کردند، تلاش کردند تا حضور سیاسی پایداری ایجاد کنند. تحت حمایت دولت برای مشروعیت بخشیدن به قدرت سیاسی خود، حاکمان سلجوقی خود را به عنوان مدافعان آنچه که به ادعای آنها دیدگاهی ارتدکس و هنجاری از اسلام بود معرفی کردند. تصور آنها از ارتدکس دینی توسط مدیران در عرصه های تحت حمایت دولت مانند مدارس و خانقاه ها ساخته شد. بنابراین ارتدکس با وفاداری سیاسی پیوند خورد و بی وفایی به دولت در قالب بدعت مذهبی بیان شد. صافی با تکیه بر مخزن وسیعی از منابع اولیه و پرهیز از اصطلاحات تحلیلی نابهنگام مانند ناسیونالیسم، دیدگاه های متعارف را هم در مورد سلجوقیان به عنوان حاکمان مسلمان خیرخواه و هم در مورد صوفیان به عنوان عرفای بی زمان و اثیری مورد بازبینی قرار می دهد. او سهم بسزایی در شناخت اسلام پیشامدرن و نیز روشن کردن رابطه پیچیده بین قدرت و معرفت دینی دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The eleventh and twelfth centuries comprised a period of great significance in Islamic history. The Great Saljuqs, a Turkish-speaking tribe hailing from central Asia, ruled the eastern half of the Islamic world for a great portion of that time. In a far-reaching analysis that combines social, cultural, and political history, Omid Safi demonstrates how the Saljuqs tried to create a lasting political presence by joining forces with scholars and saints, among them a number of well-known Sufi Muslims, who functioned under state patronage. In order to legitimize their political power, Saljuq rulers presented themselves as champions of what they alleged was an orthodox and normative view of Islam. Their notion of religious orthodoxy was constructed by administrators in state-sponsored arenas such as madrasas and khanaqahs. Thus orthodoxy was linked to political loyalty, and disloyalty to the state was articulated in terms of religious heresy. Drawing on a vast reservoir of primary sources and eschewing anachronistic terms of analysis such as nationalism, Safi revises conventional views both of the Saljuqs as benevolent Muslim rulers and of the Sufis as timeless, ethereal mystics. He makes a significant contribution to understanding premodern Islam as well as illuminating the complex relationship between power and religious knowledge.





نظرات کاربران