ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Religion and Diversity in Canada (Religion and the Social Order)

دانلود کتاب دین و تنوع در کانادا (مذهب و نظم اجتماعی)

Religion and Diversity in Canada (Religion and the Social Order)

مشخصات کتاب

Religion and Diversity in Canada (Religion and the Social Order)

دسته بندی: دین
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9004170154, 9789047443544 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 239 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Religion and Diversity in Canada (Religion and the Social Order) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دین و تنوع در کانادا (مذهب و نظم اجتماعی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دین و تنوع در کانادا (مذهب و نظم اجتماعی)

کانادا رسماً به خود می بالد که کشوری چندفرهنگی است و از مردم سراسر جهان استقبال می کند و این وضعیت را در منشور حقوق و آزادی های خود و همچنین در مجموعه ای از قوانین و سیاست هایی که هدف آنها محافظت از شهروندان در برابر تبعیض به دلایل مختلف است، تثبیت می کند. از جمله نژاد، منشاء فرهنگی، گرایش جنسی و مذهب. این جلد به بررسی تلاقی این تنوع ها می پردازد و دین را به عنوان کانون اصلی تحلیل مطرح می کند. با در نظر گرفتن معنی و مفاهیم مورد بحث واژه تنوع، مشارکت‌های مختلف به موضوعاتی مانند روابط قدرتی که تنوع دلالت می‌کند، زمینه فرهنگی که درک و پذیرش عملی تنوع مذهبی را محدود می‌کند، و نحوه مقایسه کانادا در این موارد می‌پردازد. مربوط به کشورهای دیگر است. بنابراین، مجموع این مقالات، مورد کانادایی را روشن می کند و در عین حال برای درک این موضوع مهم در سطح جهانی نیز مرتبط است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Canada officially prides itself on being a multicultural nation, welcoming people from all around the world, and enshrining that status in its Charter of Rights and Freedoms as well as in an array of laws and policies that aim to protect citizens from discrimination on various grounds, including race, cultural origin, sexual orientation, and religion. This volume explores the intersection of these diversities, foregrounding religion as the primary focus of analysis. Taking as their point of departure the contested meaning and implications of the term diversity, the various contributions address issues such as the power relations that diversity implies, the cultural context that limits the understanding and practical acceptance of religious diversity, and how Canada compares in these matters to other countries. Taken together the essays therefore elucidate the Canadian case while also having relevance for understanding this critical issue globally.





نظرات کاربران