ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Media and Social Theory (CRESC)

دانلود کتاب رسانه و نظریه اجتماعی (CRESC)

The Media and Social Theory (CRESC)

مشخصات کتاب

The Media and Social Theory (CRESC)

دسته بندی: سایر علوم اجتماعی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780415447997, 041544800X 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 310 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب The Media and Social Theory (CRESC) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رسانه و نظریه اجتماعی (CRESC) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رسانه و نظریه اجتماعی (CRESC)

مطالعات رسانه ای به منابع فکری غنی تر و زنده تری نیاز دارد. این کتاب با استفاده از تعدادی از دیدگاه‌های انتقادی، تحلیلگران اصلی و نوظهور رسانه‌های بین‌المللی را گرد هم می‌آورد تا فرآیندهای کلیدی تغییر رسانه را در نظر بگیرند. مطالعات موردی از تلویزیون واقعیت گرفته تا روزنامه نگاری حرفه ای، از وبلاگ نویسی تا کنترل حق چاپ، از سایت های شبکه های اجتماعی تا رسانه های بومی، در اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و جاهای دیگر را شامل می شود. از جمله رویکردهای نظری و موضوعات مورد بررسی عبارتند از: رئالیسم انتقادی رویکردهای پساساختارگرایانه به رسانه و فرهنگ پیر بوردیو و نظریه میدانی نظریه حوزه عمومی - از جمله نسخه های پسا هابرماسی نظریه شبکه بازیگر نظریه های مارکسیستی و پسا مارکسیستی، از جمله نظریه های نظریه انتقادی معاصر دموکراسی. ، تضاد و تفاوت. خواندن این جلد برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و محققان مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه ای و نظریه اجتماعی ضروری است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Media studies needs richer and livelier intellectual resources. This book brings together major and emerging international media analysts to consider key processes of media change, using a number of critical perspectives. Case studies range from reality television to professional journalism, from blogging to control of copyright, from social networking sites to indigenous media, in Europe, North America, Asia and elsewhere. Among the theoretical approaches and issues addressed are: critical realism post-structuralist approaches to media and culture Pierre Bourdieu and field theory public sphere theory – including post-Habermasian versions actor network theory Marxist and post-Marxist theories, including contemporary critical theory theories of democracy, antagonism and difference. This volume is essential reading for undergraduate and postgraduate students and researchers of cultural studies, media studies and social theory.





نظرات کاربران