دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: ریاضیات کاربردی ویرایش: 1 نویسندگان: Dimitris N. Chorafas سری: ISBN (شابک) : 1420086170, 9781420086188 ناشر: سال نشر: 2008 تعداد صفحات: 322 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب IT Auditing and Sarbanes-Oxley Compliance: Key Strategies for Business Improvement به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب حسابرسی فناوری اطلاعات و انطباق Sarbanes-Oxley: استراتژی های کلیدی برای بهبود کسب و کار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
ممیزی فناوری اطلاعات و انطباق Sarbanes-Oxley دارای چندین ویژگی همپوشانی هستند. هر دوی آنها به شیوههای حسابداری اخلاقی، فعالیتهای حسابرسی متمرکز، یک سیستم عملکردی کنترل داخلی، و نظارت دقیق کمیته حسابرسی هیئت مدیره و مدیر عامل نیاز دارند. به عنوان کمکی به حرفه های حسابداری و حسابرسی و همچنین به متخصصان فناوری اطلاعات، حسابرسی فناوری اطلاعات و انطباق با Sarbanes-Oxley: استراتژی های کلیدی برای بهبود کسب و کار این دو استراتژی کلیدی کسب و کار را به هم مرتبط می کند و نحوه انجام حسابرسی فناوری اطلاعات را به شیوه ای جامع و استراتژیک توضیح می دهد. نویسنده بر اساس 46 سال تجربه به عنوان مشاور در هیئت مدیره شرکت های بزرگ در تولید و بانکداری، به اهداف، شیوه ها و فرصت های تجاری مورد انتظار از سیستم های اطلاعاتی حسابرسی می پردازد. موضوعات مورد بحث شامل مفهوم کنترل داخلی، وظایف حسابرسی، حسابرسان داخلی و خارجی و مسئولیت های هیئت مدیره است. این کتاب از چندین مطالعه موردی برای توضیح و شفاف سازی مطالب استفاده می کند. فصول آن به تجزیه و تحلیل دلایل اساسی برای شکست در پروژه های فناوری اطلاعات و چگونگی اجتناب از آنها می پردازد، سؤالات فنی مهم در مورد فناوری اطلاعات را بررسی می کند، مشکلات مربوط به قابلیت اطمینان سیستم و زمان پاسخ را مورد بحث قرار می دهد، و مسائل مربوط به انطباق را بررسی می کند. این کتاب با ارائه سناریوی «چه میشد اگر» به خوانندگان پایان میدهد. اگر قانون Sarbannes-Oxley در اواخر دهه 1990 یا حتی 2000 در کنگره ایالات متحده تصویب می شد، چگونه ممکن بود این امر بر صورت های مالی Enron و Worldcom تأثیر بگذارد؟ ما هرگز نمیتوانیم واقعاً پاسخ را بدانیم، اما اگر شرکتها از رویههای این کتاب استفاده کنند، خرابیهایی مانند اینها - و آنهایی که منجر به بحران اعتباری و بانکی 2007-2008 شد - در خاطرهای دور باقی خواهند ماند.
Information technology auditing and Sarbanes-Oxley compliance have several overlapping characteristics. They both require ethical accounting practices, focused auditing activities, a functioning system of internal control, and a close watch by the board’s audit committee and CEO. Written as a contribution to the accounting and auditing professions as well as to IT practitioners, IT Auditing and Sarbanes-Oxley Compliance: Key Strategies for Business Improvement links these two key business strategies and explains how to perform IT auditing in a comprehensive and strategic manner. Based on 46 years of experience as a consultant to the boards of major corporations in manufacturing and banking, the author addresses objectives, practices, and business opportunities expected from auditing information systems. Topics discussed include the concept of internal control, auditing functions, internal and external auditors, and the responsibilities of the board of directors. The book uses several case studies to illustrate and clarify the material. Its chapters analyze the underlying reasons for failures in IT projects and how they can be avoided, examine critical technical questions concerning information technology, discuss problems related to system reliability and response time, and explore issues of compliance. The book concludes by presenting readers with a "what if" scenario. If Sarbannes-Oxley legislation had passed the U.S. Congress in the late 1990s or even 2000, how might this have influenced the financial statements of Enron and Worldcom? We can never truly know the answer, but if companies make use of the procedures in this book, debacles such as these – and those which led to the 2007-2008 credit and banking crisis – will remain a distant memory.