ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Managing in a Five Dimension Economy: Ven Matrix Architectures for New Organizations

دانلود کتاب مدیریت در اقتصاد پنج بعدی: معماری ماتریس Ven برای سازمانهای جدید

Managing in a Five Dimension Economy: Ven Matrix Architectures for New Organizations

مشخصات کتاب

Managing in a Five Dimension Economy: Ven Matrix Architectures for New Organizations

دسته بندی: طراحی: معماری
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1567201326, 9781567201321 
ناشر: Quorum Books 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 302 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Managing in a Five Dimension Economy: Ven Matrix Architectures for New Organizations به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت در اقتصاد پنج بعدی: معماری ماتریس Ven برای سازمانهای جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت در اقتصاد پنج بعدی: معماری ماتریس Ven برای سازمانهای جدید

این جلد یک رویکرد منحصر به فرد برای درک و مدیریت سازمان های امروزی ارائه می دهد زیرا آنها توسط سیستم های ریاضی و علمی که زیربنای زیست شناسی تکاملی هستند اداره می شوند. این چشم‌انداز مدیریت توسط یک مدل سازمانی را باز می‌کند که همان سیستم‌ها و اصول را در بر می‌گیرد و راه قدرتمند جدیدی را برای مشاهده سازمان و بازاری که به آن خدمت می‌کند به ما می‌دهد. معماری ون ماتریکس جدیدترین رویکرد سیستمی برای "دیدن زمین یک سیستم" و بازار آن است. همه اینها در یک "اقتصاد پنج بعدی، یک سیستم دیجیتالی مبتنی بر اینترنت و فراسیاره ای از بازارهای رقیب است که رفتار یک کلنی باکتریایی گسترده در سطح جهانی را تقلید می کند." این، اما محترم دارای پیشینه آکادمیک و تجربه عملی شرکتی است تا ما را وادار کند آنچه را که می گوید جدی بگیریم. نتیجه یک کار جذاب برای مدیران در سراسر سازمان و برای همکاران دانشگاهی آنها است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This volume offers a unique approach to understanding and managing today's organizations as they are governed by mathematical and scientific systems that underly evolutionary biology. This opens the prospect of managing by an organizational model that incorporates those same systems and principles, and gives us a powerful new way to view both the organization and the market it serves. The Ven Matrix Architecture is the newest systems approach to "seeing the terrain of a system" and its marketplace. All this is in a "five dimension economy, a digital internetworked, trans-planetary system of competing markets that mimics the behavior of a globally extended bacterial colony." Were it not for the author's impeccable credentials one might raise an eyebrow at all this, but Venerable has the academic background and practical corporate experience to make us take what he says seriously. The result is a fascinating work for executives throughout the organization and for their academic colleagues.





نظرات کاربران