ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Special Education in the 21st Century

دانلود کتاب آموزش ویژه در قرن بیست و یکم

Special Education in the 21st Century

مشخصات کتاب

Special Education in the 21st Century

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1563681005, 9781563681790 
ناشر:  
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 285 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Special Education in the 21st Century به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش ویژه در قرن بیست و یکم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش ویژه در قرن بیست و یکم

در اواخر قرن بیستم، موج جزر و مدی از فراخوان‌ها برای اصلاح و گنجاندن دانش‌آموزان با نیازهای ویژه بر آموزش و پرورش استثنایی مدارس دولتی سرازیر شد. بحث های جاری پیرامون اجرای این مضامین امروزه توسط نوزده محقق در این جلد مورد بررسی قرار گرفته است. این کتاب که در سه بخش منسجم سازماندهی شده است، با موضوعات اصلاحات آموزشی و گفتمان های نوظهور معلولیت و ادغام در جنبش شمول آغاز می شود. فصول مربوطه به بررسی استدلال های خاص برای گنجاندن و قوانین فدرال و دعوی قضایی پیرامون و حمایت از آموزش ویژه می پردازند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In the late twentieth century, a tidal wave of calls for reform and inclusion of special needs students swept over public school special education. The current debates over implementing these themes today are addressed by nineteen scholars in this volume. Organized into three cohesive sections, it begins with the issues of educational reform and the emerging discourses of disability and integration in the inclusion movement. Respective chapters appraise specific arguments for inclusion and the federal legislation and litigation surrounding and supporting special education.





نظرات کاربران