دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: بازاریابی: تبلیغات ویرایش: نویسندگان: S. Bansal سری: ISBN (شابک) : 8189473255, 9788189473259 ناشر: سال نشر: 2010 تعداد صفحات: 328 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 16 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Teleadvertising and Children به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تبلیغات از راه دور و کودکان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب به تبلیغات تلویزیونی برای کودکان می پردازد. هدف آن تعیین وضعیت دانش ما در مورد چگونگی واکنش کودکان به تبلیغات در تلویزیون، میزان استفاده از شواهد تحقیقاتی و میزانی است که تحقیقات میتوانند به طور کامل در قالب مقررات تبلیغاتی با هدف بینندگان جوان مورد استفاده قرار گیرند.
This book is concerned with teleadvertisiment to children. Its purpose is to establish the status of our knowledge about how children respond to advertising on television, how much the research evidence can be taken at face value, and the degree to which research can use fully in form regulation of advertising aimed at young viewers.
Preface......Page 6
Contents......Page 8
Introduction ......Page 10
Television Advertising to Children ......Page 15
Children and Advertising......Page 29
Children's Exposure to Advertising ......Page 47
Issues and Politics......Page 62
Impact of Advertising......Page 112
Influence of Advertising......Page 139
Affect of Commercials on Kids' Behaviour ......Page 157
Affect of Commercials on Kids' Consumer Behaviour ......Page 174
Effects of Education on Televisual Media ......Page 193
Effects of Entertainment......Page 200
Intended and Unintended Effects......Page 206
Advertising Regulation and Research ......Page 236
Advertising: The Concern......Page 276
Affect of Advertisement on Children's Health Orientation ......Page 300
Index......Page 325