ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Teleadvertising and Children

دانلود کتاب تبلیغات از راه دور و کودکان

Teleadvertising and Children

مشخصات کتاب

Teleadvertising and Children

دسته بندی: بازاریابی: تبلیغات
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 8189473255, 9788189473259 
ناشر:  
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 328 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 16 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Teleadvertising and Children به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تبلیغات از راه دور و کودکان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تبلیغات از راه دور و کودکان

این کتاب به تبلیغات تلویزیونی برای کودکان می پردازد. هدف آن تعیین وضعیت دانش ما در مورد چگونگی واکنش کودکان به تبلیغات در تلویزیون، میزان استفاده از شواهد تحقیقاتی و میزانی است که تحقیقات می‌توانند به طور کامل در قالب مقررات تبلیغاتی با هدف بینندگان جوان مورد استفاده قرار گیرند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book is concerned with teleadvertisiment to children. Its purpose is to establish the status of our knowledge about how children respond to advertising on television, how much the research evidence can be taken at face value, and the degree to which research can use fully in form regulation of advertising aimed at young viewers.



فهرست مطالب

Preface......Page 6
Contents......Page 8
Introduction ......Page 10
Television Advertising to Children ......Page 15
Children and Advertising......Page 29
Children's Exposure to Advertising ......Page 47
Issues and Politics......Page 62
Impact of Advertising......Page 112
Influence of Advertising......Page 139
Affect of Commercials on Kids' Behaviour ......Page 157
Affect of Commercials on Kids' Consumer Behaviour ......Page 174
Effects of Education on Televisual Media ......Page 193
Effects of Entertainment......Page 200
Intended and Unintended Effects......Page 206
Advertising Regulation and Research ......Page 236
Advertising: The Concern......Page 276
Affect of Advertisement on Children's Health Orientation ......Page 300
Index......Page 325




نظرات کاربران