ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Teaching History for the Common Good

دانلود کتاب آموزش تاریخ به نفع عمومی

Teaching History for the Common Good

مشخصات کتاب

Teaching History for the Common Good

دسته بندی: تاریخ
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0805839305, 9781410610508 
ناشر:  
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 301 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Teaching History for the Common Good به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش تاریخ به نفع عمومی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش تاریخ به نفع عمومی

بارتون و لوستیک در کتاب «تدریس تاریخ به نفع همگانی» مروری روشن از ایده‌های رقیب بین مربیان، مورخان، سیاستمداران و عموم مردم درباره ماهیت و هدف تدریس تاریخ ارائه می‌کنند و آنها این بحث‌ها را در پرتو تحقیقات جاری در مورد دانش‌آموزان ارزیابی می‌کنند. تفکر تاریخی در بسیاری از موارد، اختلاف نظر در مورد آنچه که باید به فرزندان ملت آموزش داده شود و نحوه ارائه آن بیانگر اختلافات اساسی است که به راحتی حل نخواهد شد. با این حال، فرض اصلی این کتاب این است که نظریه و تحقیق سیستماتیک می‌تواند با ارائه شواهدی درباره نحوه تفکر دانش‌آموزان، نحوه تعامل ایده‌های آنها با اطلاعاتی که هم در مدرسه و هم در خارج با آن‌ها مواجه می‌شوند، و چگونگی این ایده‌ها نقش مهمی در چنین بحث‌هایی ایفا کند. در زمینه ها متفاوت است چنین شواهدی به‌عنوان جایگزینی برای مفروضات آزمایش‌نشده‌ای که بسیاری از بحث‌های آموزش تاریخ را آزار می‌دهند، مورد نیاز است. نویسندگان تحقیق در مورد تفکر تاریخی دانش آموزان را مرور می کنند و آن را در چارچوب نظری کنش میانجی قرار می دهند - رویکردی که توجه را به اقدامات مشخصی که مردم انجام می دهند، عوامل انسانی مسئول چنین اقداماتی، ابزارهای فرهنگی که به آنها کمک می کند و آنها را محدود می کند، جلب می کند. ، اهداف آنها و زمینه های اجتماعی آنها. آنها توضیح می دهند که چگونه این نظریه به مربیان اجازه می دهد تا به وسعت شیوه ها، تنظیمات، اهداف و ابزارهایی که بر درک رشد دانش آموزان از گذشته تأثیر می گذارد، بپردازند و همچنین چگونه جایگزینی برای رشته تحصیلی تاریخ به عنوان راهی برای تصمیم گیری فراهم می کند. در مورد آموزش و یادگیری موضوع در مدارس. بارتون و لوستیک، فراتر از توصیف ساده عواملی که بر تفکر دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارند، پیامدهای آنها را برای درک تاریخی و مشارکت مدنی ارزیابی می‌کنند. آنها این ارزیابی ها را نه بر اساس مطالعه انضباطی تاریخ، بلکه بر اساس هدف آموزش اجتماعی - آماده سازی دانش آموزان برای مشارکت در یک دموکراسی کثرت گرایانه استوار می کنند. نگرانی نهایی آنها این است که چگونه تاریخ می تواند به شهروندان کمک کند تا در همکاری به سمت خیر عمومی مشارکت کنند. بارتون و لوستیک در کتاب آموزش تاریخ به نفع عمومی: *درباره سهم نظریه و تحقیق بحث می کنند، نظریه کنش میانجی را توضیح می دهند و چگونه تحلیل آنها را هدایت می کند، و تحقیق در مورد دانش و علاقه کودکان (و بزرگسالان) به تاریخ را تشریح می کنند. ; *دیدگاهی از دموکراسی کثرت گرایانه و مشارکتی و رابطه آن با مطالعه انسان گرایانه تاریخ را به عنوان مبنایی برای ارزیابی دیدگاه های گذشته که بر یادگیری دانش آموزان تأثیر می گذارد، ارائه دهید. کاوش در چهار "موضع" اصلی نسبت به تاریخ (شناسایی، تجزیه و تحلیل، پاسخ اخلاقی، و نمایشگاه)، بررسی تحقیقات در مورد میزان درک و پذیرش کودکان و نوجوانان از هر یک از اینها، و بررسی اینکه چگونه این مواضع ممکن است به آنها کمک کند. یا از مشارکت در یک دموکراسی کثرت گرا بکاهند. *به شش مورد از «ابزارهای» اصلی تاریخ (ساختار روایت، داستان‌های دستاوردها و انگیزه‌های فردی، روایت‌های ملی، تحقیق، همدلی به‌عنوان چشم‌انداز، و همدلی به‌عنوان مراقبت). و *تحقیقات و خرد متعارف در مورد دانش و عملکرد معلمان را مرور کنید، و استدلال کنید که معلمان برای پذیرش رویکردهای تحقیقی و چند نگرشی به تاریخ، بیش از دانش محتوا و آموزش نیاز به هدفی راهنما دارند که تنها با انجام آن قابل تحقق است. این رویکردها - و آمادگی برای دموکراسی مشارکتی چنین هدفی را فراهم می کند. آموزش تاریخ به نفع عمومی برای متخصصان تاریخ و مطالعات اجتماعی، محققان، مربیان معلمان و دانش‌آموزان و همچنین برای سیاست‌گذاران، والدین و اعضای عموم مردم که به آموزش تاریخ یا تفکر دانش‌آموزان علاقه‌مند هستند، خواندنی ضروری است. یادگیری در مورد موضوع


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In Teaching History for the Common Good, Barton and Levstik present a clear overview of competing ideas among educators, historians, politicians, and the public about the nature and purpose of teaching history, and they evaluate these debates in light of current research on students' historical thinking. In many cases, disagreements about what should be taught to the nation's children and how it should be presented reflect fundamental differences that will not easily be resolved. A central premise of this book, though, is that systematic theory and research can play an important role in such debates by providing evidence of how students think, how their ideas interact with the information they encounter both in school and out, and how these ideas differ across contexts. Such evidence is needed as an alternative to the untested assumptions that plague so many discussions of history education. The authors review research on students' historical thinking and set it in the theoretical context of mediated action--an approach that calls attention to the concrete actions that people undertake, the human agents responsible for such actions, the cultural tools that aid and constrain them, their purposes, and their social contexts. They explain how this theory allows educators to address the breadth of practices, settings, purposes, and tools that influence students' developing understanding of the past, as well as how it provides an alternative to the academic discipline of history as a way of making decisions about teaching and learning the subject in schools. Beyond simply describing the factors that influence students' thinking, Barton and Levstik evaluate their implications for historical understanding and civic engagement. They base these evaluations not on the disciplinary study of history, but on the purpose of social education--preparing students for participation in a pluralist democracy. Their ultimate concern is how history can help citizens engage in collaboration toward the common good. In Teaching History for the Common Good, Barton and Levstik: *discuss the contribution of theory and research, explain the theory of mediated action and how it guides their analysis, and describe research on children's (and adults') knowledge of and interest in history; *lay out a vision of pluralist, participatory democracy and its relationship to the humanistic study of history as a basis for evaluating the perspectives on the past that influence students' learning; *explore four principal "stances" toward history (identification, analysis, moral response, and exhibition), review research on the extent to which children and adolescents understand and accept each of these, and examine how the stances might contribute to--or detract from--participation in a pluralist democracy; *address six of the principal "tools" of history (narrative structure, stories of individual achievement and motivation, national narratives, inquiry, empathy as perspective-taking, and empathy as caring); and *review research and conventional wisdom on teachers' knowledge and practice, and argue that for teachers to embrace investigative, multi-perspectival approaches to history they need more than knowledge of content and pedagogy, they need a guiding purpose that can be fulfilled only by these approaches--and preparation for participatory democracy provides such purpose. Teaching History for the Common Good is essential reading for history and social studies professionals, researchers, teacher educators, and students, as well as for policymakers, parents, and members of the general public who are interested in history education or in students' thinking and learning about the subject.





نظرات کاربران