ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Rhetoric at the Margins: Revising the History of Writing Instruction in American Colleges, 1873-1947

دانلود کتاب بلاغت در حاشیه: تجدید نظر در تاریخچه آموزش نوشتن در کالج های آمریکایی، 1873-1947

Rhetoric at the Margins: Revising the History of Writing Instruction in American Colleges, 1873-1947

مشخصات کتاب

Rhetoric at the Margins: Revising the History of Writing Instruction in American Colleges, 1873-1947

دسته بندی: تاریخ
ویرایش: 1st 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0809328348, 9781435663589 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 218 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Rhetoric at the Margins: Revising the History of Writing Instruction in American Colleges, 1873-1947 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بلاغت در حاشیه: تجدید نظر در تاریخچه آموزش نوشتن در کالج های آمریکایی، 1873-1947 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بلاغت در حاشیه: تجدید نظر در تاریخچه آموزش نوشتن در کالج های آمریکایی، 1873-1947

بلاغت در حاشیه: تجدید نظر در تاریخچه آموزش نوشتن در کالج های آمریکایی، 1873-1947 به بررسی آموزش بلاغی دانشجویان آفریقایی آمریکایی، زن و طبقه کارگر در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم می پردازد. نویسنده دیوید گلد از مواد آرشیوی برای مطالعه سه نوع مؤسسه استفاده می‌کند که از نظر تاریخی در تاریخ‌های انضباطی کمتر ارائه شده‌اند: یک کالج هنرهای لیبرال سیاه‌پوست در روستایی تگزاس شرقی. یک کالج عمومی زنان؛ و یک مدرسه تربیت معلم مستقل. مطالعات موردی غنی، تاریخ‌های انضباطی قبلی را تکمیل و به چالش می‌کشد و نشان می‌دهد که طرح‌واره معرفت‌شناختی که مدت‌ها در شیوه‌های آموزشی اعمال می‌شود ممکن است در واقع درک ما را از این شیوه‌ها محدود کند. گلد استدلال می‌کند که هر یک از این مدارس از سنت‌های فکری و آموزشی دفاع می‌کردند که با مدل هنرهای لیبرال شرقی متفاوت بود - مدلی که اغلب به عنوان معیاری برای آموزش بلاغی عمل می‌کند. او نشان می‌دهد که با تأکید بر ارتقای جامعه و مشارکت مدنی، این مدارس زمینه‌هایی را ایجاد کردند که در آن ویژگی‌های درسی رو به مرگ دوران - مانند نظم و انضباط سخت کلاسی و تأکید بر نسخه‌نویسی - امکانات جدیدی را به خود اختصاص دادند. بلاغت در حاشیه چرخش تجدیدنظر طلبانه اخیر در تاریخ نگاری بلاغت و ترکیب را توصیف می کند، در مورد اهمیت خرده تاریخ های نهادی متنوع استدلال می کند، و ادعا می کند که قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم درس های غنی برای تمرین کلاس درس معاصر ارائه می دهد. این مطالعه صدای دانشجویان سیاه‌پوست، زن، روستایی، جنوبی و نسل اول و مربیان آنها را زنده می‌کند و این تاریخ‌ها را به تاریخ بلاغت و نویسندگی مرتبط می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Rhetoric at the Margins: Revising the History of Writing Instruction in American Colleges, 1873-1947 examines the rhetorical education of African American, female, and working-class college students in the late nineteenth and early twentieth centuries. Author David Gold uses archival materials to study three types of institutions historically under-represented in disciplinary histories: a black liberal arts college in rural East Texas; a public women's college; and an independent teacher training school. The rich case studies complement and challenge previous disciplinary histories and suggest that the epistemological schema that have long applied to pedagogical practices may actually limit our understanding of those practices. Gold argues that each of these schools championed intellectual and pedagogical traditions that differed from the Eastern liberal arts model - a model that often serves as the standard for rhetorical education. He demonstrates that by emphasizing community uplift and civic participation, these schools created contexts in which otherwise moribund curricular features of the era - such as strict classroom discipline and an emphasis on prescription - took on new possibilities. Rhetoric at the Margins describes the recent revisionist turn in rhetoric and composition historiography, argues for the importance of diverse institutional microhistories, and asserts that the nineteenth and early twentieth centuries offer rich lessons for contemporary classroom practice. The study brings alive the voices of black, female, rural, southern, and first-generation college students and their instructors, linking these histories to the history of rhetoric and writing.





نظرات کاربران